کد خبر: ۶۴۵۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۱ تير ۱۳۹۱
برقراري ايست هاي بازرسي و يورش بدون مجوز به منازل
فعال سياسي بحريني تاكيد كرد: بحرين در وضعيت فوق العاده اعلام نشده به سر مي برد و اوضاع اين كشور صد در صد امنيتي است.

نادر عبدالامام روز يكشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: ايست هاي بازرسي هنگام شب برقرار است و بدون مجوز قضايي به خانه ها يورش برده و حرمت خانه ها در مناطق مهزه، ستره، بني جمره، سند، ابو صبيع و بقيه مناطق و روستاهاي بحرين شكسته مي شود.

فعال سياسي بحريني خاطرنشان كرد: نبود راه حل هاي سياسي و پايبندي رژيم حمد بن عيسي آل خليفه شاه بحرين، به گزينه امنيتي به عنوان تنها گزينه براي از بين بردن حركت مردمي، نتيجه اي نداشته است.

وي گفت: رژيم و طرفداران آن كم كم در حال متقاعد شدن هستند كه گزينه امنيتي نمي تواند به بحران بحرين پايان دهد.

عبدالامام ادامه داد: بحران بحرين بدون آغاز گفت وگوي سياسي جدي پايان نخواهد يافت. گفت وگو بايد منجر به اين شود كه ملت در نهايت منشا قدرت باشد.

فعال سياسي بحريني افزود: دستگاه هاي امنيتي و نظامي رژيم براي سركوب هر نوع فعاليت مسالمت آميز هر جا و به هر اندازه كه باشد، چه زنان، كودكان و چه گروه هاي سياسي آماده هستند.

وي رژيم بحرين را به بكارگيري راهبردي جديد در سركوب مردم و تظاهر كنندگان متهم و خاطرنشان كرد: اتخاذ اين راهبرد پس از آن صورت گرفت كه روشن شد حركت مردمي هنوز ادامه دارد و ملت براي مطالبه حقوق خود هنوز به طور گسترده به خيابان ها مي ريزد.

عبدالامام گفت: رژيم آل خليفه مي خواهد هر گونه تحرك مسالمت آميز را در كشور از بين ببرد.

فعال سياسي بحريني افزود: رژيم بحرين در صدد است با توسل به تزوير تصوير خوبي از اوضاع بحرين به افكار عمومي جهان ارائه دهد به گونه اي كه انگار كه هيچ مشكلي در كشور نيست در حالي كه اوضاع بحرين صد در صد امنيتي است و هيچ نشانه اي از راه حل سياسي ديده نمي شود.

عبدالامام تاكيد كرد: انكار وجود زندانيان سياسي در كشور از سوي رژيم به منزله تشديد بحران است.

وي آمريكا و انگليس را به سرپوش گذاشتن و حمايت از اقدامات سركوبگرانه رژيم آل خليفه متهم كرد. رژيمي كه با تكيه بر نيروهاي خارجي از قبيل اشغالگران سعودي و اجير كردن مزدوران خارجي از برخي كشورها، به سركوب ملت مبادرت مي كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها