کد خبر: ۶۴۳۴۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۱۰ تير ۱۳۹۱
مي‌توان به مربي خارجي كمك كرد و با اطلاع‌رساني دقيق به اين مربي در ساختن شرايط كمك كرد اما صحبتي با من در اين خصوص تاكنون صورت نگرفته است
سايت گل- حميد درخشان كه اين روزها بحث حضور او هم در كادر فني پرسپوليس هست، مي‌گويد هميشه حرف و حديث براي حضور من در پرسپوليس وجود دارد اما چون فكري پشت سر اين صحبت‌ها نيست نوبت من نمي‌شود.

درخشان كه هم‌اكنون به همراه بقيه پيش‌كسوت‌هاي پرسپوليس در جلسه كميته فني حضور دارد قبل از حضور در اين جلسه در گفت‌وگو با سايت گل در خصوص مسائل اين روزهاي پرسپوليس صحبت كرد.

بحث حضور شما در پرسپوليس دوباره مطرح است؟

از اين حرف و حديث‌ها طي چند سال اخير هميشه مطرح بوده اما چون فكري پشت اين صحبت‌ها نيست فكر نكنم نوبت من براي سرمربيگري پرسپوليس بشود.

فكر مي‌كنيد پرسپوليس بدون سرمربي در ابتداي فصل موفق شود؟

اگر مربي ايراني بياورند هماهنگ كردن تيم سخت است، اما مي‌شود كارهايي كرد. اما با مربي خارجي شرايط متفاوت و پيچيده‌تر مي‌شود. مي‌توان به مربي خارجي كمك كرد و با اطلاع‌رساني دقيق به اين مربي در ساختن شرايط كمك كرد اما صحبتي با من در اين خصوص تاكنون صورت نگرفته است.

پس اين صحبت‌ها در حد حرف و حديث است؟

بله. هنوز نه صحبتي شده و نه جلسه گذاشته‌اند كه بخواهم در اين خصوص اظهارنظر كنم.

اما مي‌گويند اسم شما در ليست منشوري‌ها قرار دارد.

متاسفانه آقايان بيكار هم كه هستيم برايمان حرف درمي‌آورند. به چه مجوزي مي‌گويند منشوري هستم؟ من از شاهين بوشهر طلبكار هستم، اين ديگر چه ربطي به منشور دارد؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها