کد خبر: ۶۴۳۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۱۰ تير ۱۳۹۱
شنیده شده شیخ نشین امارات(یکی از کشورهای!عرب حاشیه خلیج فارس) پارا فراتر از گلیم خود دراز کرده و بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ این کشور را اخراج کرده است.
شنیده شده شیخ نشین امارات(یکی از کشورهای!عرب حاشیه خلیج فارس) پارا فراتر از گلیم خود دراز کرده و بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ این کشور را اخراج کرده است.
به گزارش ندای انقلاب گفته مي‌شود دليل اينكه باشگاه الوصل اعلام كرده قرارداد محمدرضا خلعتبري را تمديد نمي‌كند،سياسي است. به گفته منابع آگاه باشگاه الوصل به دليل مشكلات سياسي كه بين ايران و امارات وجود دارد،از بستن قرارداد با اين بازيكنان خودداري كرده وگرنه مارادونا دوست داشته قرارداد او را تمديد كند. 
شنيده مي‌شود اين قضيه شامل حال فرهاد مجيدي هم شده، به همين دليل او تصميم گرفته كه اين فصل براي بازي به ايران بيايد. شنيده‌ها از اين حكايت دارد كه باشگاه عجمان قصد داشته با مجيدي قرارداد امضا كند اما وقتي با مخالفت منفي مقامات سياسي اين كشور مواجه شده، از تصميم خود منصرف شده و با فونيكه سي قرارد امضا كرده است. حتي ايمان مبعلي هم به همين خاطر نتوانست در امارات بماند و به ايران بازگشت.
اين اتفاق چند سال قبل هم رخ داد و ناگهان بسياري از بازيكنان ايراني شاغل در امارات به ليگ ايران برگشتند اما دوباره شرايط به حالت عادي برگشت تا اينكه امسال دوباره مسئولين فوتبال امارات  از خريد بازيكنان ايراني صرف نظر كردند.خارج از مسائل سیاسی که بین ایران و اعراب امارات وجود دارد
و آن هم ادعای پوچ و بی خردانه امارات در مورد جزایر سه گانه ایرانی است(در حالی که عمر کشور امارات کمتر از جزاریر سه گانه است!)فوتبال این کشور در سطحی بسیار پایین تر از ایران است و اصولا بازی در لیگ های اینچنینی چیزی به بار فنی بازیکنان اضافه نخواهد کرد!هرچند که پولهای بی حساب و کتاب اعراب از فروش نفت صرف بازیکنان می شود و این شاید اغواکننده باشد و لیکن حفظ عرق ملی در برابر گستاخی های اعراب حاشیه نشین مهم تر از چیز دیگری است.بازیکنان ایرانی بعد از ماجرای ادعاهای واهی امارات باید خود راسا این کشور را ترک می کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها