کد خبر: ۶۴۳۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۱۰ تير ۱۳۹۱
بازیکن برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تلاش می‌کنم در حد و اندازه یک بازیکن برزیلی برای پرسپولیس که یکی از تیم‌های بزرگ آسیاست بازی کنم.

فارس، روبرتو سوسا پس از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت: با دقت فوتبال ایران را انتخاب کردم و شما بازیکنان خوبی مثل علی کریمی و علی دایی داشته‌اید که در سطح اول اروپا بازی کرده‌اند. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و در یک ماه اخیر شناخت خوبی از فوتبال ایران پیدا کردم.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است فیلم بازی‌های این تیم و هواداران پرشورش را دیده‌ام. می‌خواهم در پست هافبک دفاعی به پرسپولیس کمک کنم و خوشحالم به یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا آمده‌ام. قراردادم دو ساله است و امیدوارم در این مدت به هدفم برسم.

این بازیکن برزیلی تاکید کرد: برای اینکه خودم را نشان بدهم چند هفته فرصت لازم دارم و هیچ استرسی هم ندارم. می‌خواهم تجربه جدیدی در فوتبال ایران به دست بیاورم. از مسئولان پرسپولیس تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. امروز بازیکنان پرسپولیس هم با من برخورد خوبی داشتند. تلاش می‌کنم در حد و اندازه یک بازیکن برزیلی بتوانم انتظارات را برآورده کنم.

سوسا در مورد اینکه تصور می‌کند بتواند گلزنی کند یا نه، گفت: برزیلی‌ها همیشه گلزنی را دوست دارند اما برای من مهم گلزنی نیست مهم این است که در ترکیب تیم جا بیفتم و می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس انجام بدهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها