کد خبر: ۶۴۲۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۰ تير ۱۳۹۱
هافبک پرسپولیس با بیان اینکه انتظار برای بازگشت دنیزلی باعث تاخیر در انتخاب سرمربی پرسپولیس شد، گفت: «مسئولان اعلام کرده‌اند ظرف روزهای آینده سرمربی مشخص خواهد شد.»

* پولادی: دنیزلی عامل تاخیر در انتخاب سرمربی پرسپولیس شد
مهرداد پولادی در پایان تمرین صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتخاب سرمربی این تیم گفت: «تیم این روزها تمرینات بدنسازی بسیاری خوبی را پشت سر می‌گذارد اما مسئولان اعلام کرده‌اند ظرف روزهای آینده سرمربی مشخص خواهد شد.»
وی اضافه کرد: «طولانی شدن انتخاب سرمربی و از دست دادن زمان به خاطر این بود که مسئولان باشگاه منتظر وضعیت دنیزلی بودند. قطعا در این زمان باشگاه بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کند. البته امیدوارم سرمربی آینده بتواند به پرسپولیس کمک کرده و حضورش برای تیم مثمر ثمر باشد.»
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: «اردوی ترکیه نیز هنوز قطعی نشده اما برگزاری آن صددرصد برای تیم مفید خواهد بود. تیم در این اردو بازی تدارکاتی انجام می‌دهد و بازیکنان جدید با نفرات قدیمی بیشتر هماهنگ خواهند شد.»
پولادی در پایان در مورد دیدارهای سخت پرسپولیس در هفته‌های آغازین لیگ دوازدهم گفت: «در قرعه‌کشی این اتفاقات رخ می‌دهد اما تنها امیدوارم مسئولان محرومیت پرسپولیس را ببخشند تا از هفته دوم بتوانیم بازی‌های خود را برابر هواداران متعصب تیم برگزار کنیم.»
 

* غلامرضا رضایی: این که هنوز مربی انتخاب نشده، اصلا خوب نیست
مهاجم تیم پرسپولیس گفت: «این روزها تمرین‌های خوبی را پشت سر می‌گذاریم. این که مربی تیم هنوز انتخاب نشده، اصلا خوب نیست، اما همه ما منتظریم که باشگاه تصمیم خود را بگیرد و ما بازیکنان تابع تصمیم‌های باشگاه هستیم.»
غلامرضا رضایی افزود: « شاید برخی‌ها بگویند که قرعه پرسپولیس در آغاز فصل آسان است، اما به نظر من هیچ بازی آسانی در لیگ وجود ندارد و ما باید از ابتدا کار خود را با قدرت شروع کنیم. پرسپولیس خیلی خوب یارگیری کرده و اصلا قبول ندارم که برخی گفته‌اند تیم ما شبیه استیل‌آذین می‌شود.»
 


 

* کریم انصاری فرد: باشگاه بر اساس تفکرات و برنامه‌هایش سرمربی را انتخاب می‌کند
آقای گل فصل پیش گفت: «تصمیم گیری درباره مربی وظیفه باشگاه است. آنها در حال تحقیق برای انتخاب گزینه مناسب هستند. هر باشگاهی تفکرات خاص خودش را دارد و پرسپولیس نیز بر اساس برنامه‌های که دارد سرمربی خود را انتخاب می‌کند.»
 

* محسن بنگر: انتخاب مربی کمی طولانی شده است
مدافع پرسپولیس گفت: «مثل همیشه تمرین بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و روی برنامه مشخص کار آماده سازی خود را برای لیگ دنبال می‌‌کنیم.»
محسن بنگر افزود: «انتخاب مربی کمی طولانی شده و طبیعی است که بازیکنان نگران این موضوع باشند، اما به نظر من مشکل خاصی نیست و با آمدن یک مربی خوب فصل را با قدرت آغاز خواهیم کرد.»
 


 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها