کد خبر: ۶۳۶۶۸
زمان انتشار: ۲۳:۵۷     ۰۶ تير ۱۳۹۱
بعد از آن بازی که با تراکتورسازی استقلال را در ورزشگاه آزادی بردیم من آمدم و گفتم که تراکتور تا روز آخر در کورس قهرمانی باقی خواهد ماند اما همه به حرف من خندیدند


سایت گل-  بازگشت سیاوش اکبرپور به استقلال رقابت را در خط آتش این تیم تنگ و تنگ تر کرده است.او بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی است که سرمربی آبی ها سیاوش را به خاطر دوندگی های زیادش در زمین مسابقه دوست دارد.سیاوش که دیروز قراردادش را با استقلال ثبت کرد امیدوار است یک فصل رویایی را در استقلال پشت سر بگذارد.او در مورد وضعیت استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

 

 

خودت را برای آن فصل آماده کرده ای؟

داریم کم کم آماده می شویم. الان اوضاع روحی و روانی تیم با وجود مشکلات بسیار خوب است. بچه‌ها با کمبود پول مواجه شده اند و هنوز سازمان ورزش پولی را به باشگاه نداده تا آن ها در اختیار ما قراردهند. می دانیم که اوضاع پرسپولیس گل و بلبل است اما به این مسائل هیچ توجهی نمی کنیم. با قدرت آماده می شویم تا به داربی برسیم.

 

در فصل هشتم تو بازی های خوبی برای استقلال در دربی ها نکردی. چند موقعیت گل را از دست دادی که صدای قلعه نویی هم در آمد.

بعد از آن بازی ها من خیلی تحت فشار بودم. همان طور که می گویید یکی دو موقعیت گل را هدر دادم اما آن بازی یک اتفاق بود. به هر حال الان من با تجربه تر شدم. مطمئنا اگر تجربه حالا را داشتم آن موقعیت ها تبدیل به گل می شد.

 

پرسپولیس با شرایطی که دارد از همین حالا خود را برنده داربی می داند.نظر تو چیست؟

این طور نیست. آن ها فقط بازیکن خریده اند و هنوز سرمربی تیم شان را نمی شناسند. شما فکر می کنید این تیم موفق می شود؟ من که چنین عقیده ای ندارم. البته همیشه به آن ها احترام گذاشته ام اما با شرایطی که پرسپولیس دارد بعید می دانم این فصل به موفقیت برسد. به نظر من پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی لیگ باید یکی دو فصل صبر کند.

 

خیلی محکم حرف می زنی.

من سال ها است در این فوتبال هستم. اگر یادتان باشد بعد از آن بازی که با تراکتورسازی استقلال را در ورزشگاه آزادی بردیم من آمدم و گفتم که تراکتور تا روز آخر در کورس قهرمانی باقی خواهد ماند اما همه به حرف من خندیدند. در آخر دیدید که ما فقط با یک امتیاز اختلاف نتوانستیم قهرمان لیگ بشویم. امسال هم می گویم پرسپولیس نمی تواند قهرمان بشود و آن تیمی که جام لیگ را می گیرد استقلال است.

 

دلیلت چیست که اینقدر محکم حرف می زنی؟

من حسی نسبت به استقلال این فصل دارم که هیچ وقت نداشتم. ما مشکلات زیادی داریم که این مشکلات در نهایت به نفع استقلال خواهد شد. از طرفی امیر قلعه نویی هم هست؛ کسی که کارش را در لیگ برتر بلد است. قلعه نویی مربی بسیار بزرگی است و شک نکنید این فصل با استقلال نتیجه می گیرد.

 

سرانجام ماجرای شماره پیراهنت چه شد. تو 10 می پوشی یا میداودی؟

شماره 10 مبارک میلاد باشد. برای من هیچ فرقی نمی کند که با چه شماره ای بازی کنم. مگر شماره پیراهن فوتبال بازی می کند؟

 

ممکن است شماره 11 را تن کنی؟

این شماره را به منوچهری داده اند. من تا الان اصلا درباره شماره پیراهن هیچ حرفی نزده ام. باور کنید برای من هم مهم نیست که چه شماره ای را تنم کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها