کد خبر: ۶۳۳۵۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۰۵ تير ۱۳۹۱
جانشین فرمانده نیروی انتظامی از لباس تنگ و چسبان، مانتوهای كوتاه، لباس و مانتوهای آستین كوتاه و شال و روسری هایی كه موی سر از دو طرف دیده شود را به عنوان مصادیق بد پوششی اعلام كرد.
ایرنا، سردار احمدرضا رادان در مركز نظارت همگانی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: قبلا در مورد مصادیق بد حجابی و بدپوششی اطلاع رسانی شده است، اما دو باره برای آگاهی مردم این مصادیق اعلام شد.

وی با بیان اینكه منظور از مانتو كوتاه مانتویی است كه تا زانو نباشد، خاطر نشان كرد شال برخی خانم ها به گونه ای است كه از یك طرف موهایشان دیده می شود، این مترادف با مصادیق ما نیست و باید موهای زنان از جلو و پشت سر با روسری و یا شال پوشیده باشد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینكه این مصادیق در داخل خودرو نیز لحاظ می شود و باید زنان آنها را رعایت كنند، گفت: علاوه بر این موارد، نیروی انتظامی در موضوع خودرو با آلودگی صوتی و استفاده از دستگاه ها صوتی قدرتمند كه به ذهنیت عمومی آسیب می رساند، برخورد خواهد كرد.

وی تصریح كرد: قطع یقین پلیس با اینگونه خودروها و مواردی كه به گونه ای مزاحم نوامیس مردم می شوند، برخورد جدی خواهد داشت و علاوه بر توقیف خودرو آنان به مراجع قضایی معرفی می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها