کد خبر: ۶۳۲۱۳
زمان انتشار: ۰۲:۴۵     ۰۵ تير ۱۳۹۱
درحالي كه هرسال اسامي جديدي از افراد منشوري فوتبال ايران درفصل نقل و انتقالات منتشر مي شود، اما تا به حال اتفاق مثبتي در اين بازار بي در و پيكر نيفتاده و در تازه ترين فهرست اسامي 101 نفر به هيئت ها و باشگاهها اعلام شده است!
كميته رسيدگي به تخلفات حرفه اي در فوتبال ايران كه چندسالي است فعاليت خود را به منظور برخورد با مفاسد فوتبال آغاز كرده و بيشتر در فصل نقل و انتقالات هم فعال مي شود، در تازه ترين فهرستي كه در اختيار باشگاه ها و هيئت هاي فوتبال قرار داده نام 101 منشوري ديگر را اعلام كرده است.
اين اسامي كه دربين آنها برخي عوامل درگير در فوتبال ايران از همه قشري وجود دارد، در اختيار هيئت ها و باشگاه هاي سراسر كشور قرارگرفته اند تا از همكاري با آنها خودداري شود اما برخلاف اعلام اين فهرست، افرادي كه از آنها به عنوان منشوري نام برده مي شود در سمت هاي خود با قدرت ادامه فعاليت مي دهند و در همين فصل نقل و انتقالات هم پركارتر از فصول گذشته جولان مي دهند!
در بين فهرست 101 نفره اي كه در اختيار هيئت ها و باشگاه ها قرارگرفته است، چهره هاي مطرحي نيز ديده مي شود كه شامل مربيان و مسئولان فوتبال كشور هستند. ضمن اينكه اسامي برخي سرمربيان هم به چشم مي خورد كه در اين بين گفته مي شود 7 سرمربي در فهرست جداگانه اي در اختيار مراجع قضايي قرارگرفته تا در مورد آنها تصميم نهايي گرفته شود.
نكته جالب دراين خصوص اينكه منشوري هاي جديد فوتبال ايران كه البته برخي از آنها سالهاست منشوري هستند و با قدرت هم به كارشان ادامه مي دهند اين روزها حتي در برخي از برنامه هاي زنده تلويزيوني نيز به دفعات حضور پيدا مي كنند و كسي هم نيست كه با آنان برخورد و از حضورشان در برنامه هاي صداوسيما جلوگيري كند.

کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها