کد خبر: ۶۳۱۸۵
زمان انتشار: ۰۰:۰۵     ۰۵ تير ۱۳۹۱
فارس، پس از تمرین روز گذشته پرسپولیس در اتفاقی عجیب افرادی ناشناس اقدام به پخش اعلامیه‌هایی علیه متسو گزینه سرمربیگری پرسپولیس کردند.

به همین دلیل باشگاه پرسپولیس با انتخاب مامورانی ویژه و کمک نیروی انتظامی درصدد است این افراد را مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر شناسایی و با آن ها برخورد کنند.

یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با تایید این خبر گفت: «متاسفانه برخی افراد هستند که می‌خواهند آدرس‌ها را اشتباه به هواداران بدهند اما هواداران مطمئن باشند رویانیان بهترین گزینه‌ها را انتخاب خواهد کرد. برخی افراد ناشناس برای گمراه کردن هواداران اطلاعیه‌های دروغین در تمرین پخش و سپس متواری می‌شوند که به دنبال این هستیم افراد را شناسایی کنیم.»

وی ادامه داد: «باید اجازه دهیم رویانیان کارش را ادامه دهد چون تا به امروز دیده‌ایم او برای رضایت هواداران میلیونی پرسپولیس روز و شب تلاش کرده و به نتایج خوبی هم رسیده است. برخی حرف‌ها هم مبنی بر اینکه اگر متسو به پرسپولیس بیاید خلعتبری از حضور در پرسپولیس منصرف می‌شود، دروغ است چون متسو، خلعتبری را به الغرافه قطر برده است.»

وی خاطرنشان کرد: «شاید نگرانی هواداران در خصوص خبری مبنی بر ممنوع الفعالیت بودن یک واسطه ایرانی که می‌گویند مدیر برنامه‌های متسو است، باشد که اعلام می‌کنیم متسو یک مدیربرنامه اهل کشور تونس که در قطر زندگی می‌کند دارد و نام این فرد نورالصافی است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها