کد خبر: ۶۳۰۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۰۴ تير ۱۳۹۱
مدیرکل تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه با اشاره به ارائه تدوین لایحه حمایت‌ از تعاونی‌های تولیدی به دولت گفت: 60 هزار فرصت شغلی جدید با 25 هزار میلیارد ریال اعتبار در این برنامه پیش بینی شده است.
البرز محمدی در گفت‌وگو با فارس ، با اشاره به تدوین 6 راهبرد برای توسعه و حمایت از تعاونی‌ها اظهار داشت: این راهبردها به تایید وزیر تعاون،کار و رفاه  رسیده و قرار است به همراه نامه‌ای به رئیس جمهور ارائه شود.

وی ادامه داد: این طرح 25 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که بخشی از آن توسط وزارتخانه، دولت و دیگر منابع تامین خواهد شد.

مدیرکل تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به احتمال زیاد در هفته جاری 6 راهبرد حمایتی تقدیم رئیس جمهور می‌شود، گفت: همچنین قرار است که این راهبردهای در هیئت دولت مصوب شود که بستگی به دستور کارهای هیئت دولت دارد.

محمدی تاکید کرد: لایحه این 6 راهبرد نیز توسط وزارتخانه تهیه شده و البته در صورتی که دولت بتواند از طریق صندوق توسعه ملی بودجه را تامین کند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول، یکی از رویکردهای حمایت از تعاونی‌های تولیدی ایجاد 60 فرصت‌های شغلی جدید است که در صورت تامین منابع محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: 6 هزار تعاونی تولیدی در این پروسه،‌ حمایت خواهند شد و نیز 890 طرح در دست اجرا و نیمه تمام تعاونی تکمیل و خطوط تولید بیش از 8 هزار 600 تعاونی تولیدی نوسازی باسازی و نوین سازی خواهند شد.

مدیر کل تعاونی‌های تولیدی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پیش بینی 10 شهرک تخصصی برای تعاونی‌های تولیدی تصریح کرد: در این راستا بیش از 4 هزار مرکز تحقیق و توسعه ایجاد و تجهیز خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها