کد خبر: ۶۳۰۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۰۹ آبان ۱۳۸۹
به گزارش 598 به نقل از صراط، برخی از مدارس ابتدایی تهران در اقدامی ابتکاری! شاگردان مدارس خود را به بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها آوردند.
با توجه به استقبال بسیار ضعیف و نا کامی هفدهمین جشنواره مطبوعات و خبر گزاری ها در جذب مخاطب و نیز همزمان با فرا رسیدن روز پایانی و برگزاری اختتامیه نمایشگاه صبح امروز غرفه داران شاهد حضور کودکان دختر و پسر از مناطق مختلف آموزش و پرورش بودند که برای بازدید از نمایشگاه به اردو آمده بودند.
حسام کودک مقطع سوم ابتدایی دبستان امیدان فردا در حالی که با خوشحالی در راهرو های میان غرفه ها می دوید از مسئولین بابت برپایی چنین نمایشگاهی تشکر کرد.
همچنین فرزین که دانش آموز کلاس پنجم بود نام مدرسه خود را دبستان شاه علی واقع در خیابان میرزای شیرازی عنوان کرد.و مهسا شاگرد اول دبستان نیز از دبستان صفا واقع در منطقه 18 تهران در بازدید از مصلی تهران حضور داشت .
با توجه به خلوتی یبش از حد نمایشگاه مطبوعات در روزهایی که گذشت به نظر می رسد این اقدام مدیران دبستانهای تهران گامی در جهت آشنایی کودکان با مطبوعات و فضای سیاسی کشور و همچنین شلوغ نشان دادن این نمایشگاه باشد.

4638_660.jpg

4641_455.jpg

4642_116.jpg

4643_151.jpg

4644_224.jpg

4645_711.jpg

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها