کد خبر: ۶۲۹۶۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۰۴ تير ۱۳۹۱
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه در عرصه‌های مختلف دارای کارنامه‌ای موفق بوده و این موفقیت‌ها تنها به عرصه جنگ سخت محدود نمی‌باشد چراکه در عرصه جنگ نرم و حتی در سازندگی کشور حضوری فعال و پررنگ داشته است.

سید مهدی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس گفت: سپاه پاسداران نهادی‌ است که بر پایه اصول و اعتقادات استوار بوده و این نیروی جهادی توانسته در عرصه‌های مختلف و در دفاع از آرمان‌های انقلاب حضوری فعال داشته باشد.

وی در ادامه افزود: کارنامه کاری سپاه در عرصه‌های مختلف کارنامه‌ای موفق بوده و این موفقیت‌ها تنها به عرصه جنگ سخت محدود نشده و سپاه پاسداران در عرصه جنگ نرم و حتی در سازندگی کشور حضوری فعال و پررنگ داشته است.

نماینده مردم تهران در خانه ملت اظهار داشت: ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی در برابر سپاه پاسداران موجب کینه و نفرت آنها از سپاه شده و آنها همانطور که پیش از این سیلی‌های محکمی را از سپاه خورده و نتوانسته‌اند ضربه‌ای را به انقلاب اسلامی وارد کنند باید بدانند که از این پس نیز در این عرصه سرنوشتی همانند گذشته داشته و در ضربه زدن به سپاه ناکام خواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها