کد خبر: ۶۲۷۱۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۰۳ تير ۱۳۹۱
به گزارش خبرگزاري فارس از قم، تيم فوتبال صباي قم با توجه به زمان اندک باقيمانده تا آغاز فصل جديد مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور، به منظور آماده‌سازي اين تيم اردوي يک هفته‌اي خود را در شهر اردبيل برگزار کرد.

در اين اردوي تدارکاتي که يک هفته به طول انجاميد، بازيکنان تيم فوتبال صباي قم زير نظر يحيي گل‌محمدي سرمربي و ناصر بختياري‌زاده، سيدمجتبي حسيني و رضا محتشم به عنوان سه مربي اين تيم به برنامه‌هاي آماده‌سازي خود پرداختند.

براي کسب آمادگي بيشتر به منظور حضوري موفق در دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور، يکي از مهم‌ترين بخش‌هاي در دستور کار کادر فني تيم فوتبال صباي قم در اردوي آماده‌سازي يک هفته‌اي اين تيم در اردبيل، ساخته و پرداخته کردن بدن بازيکنان بود که با انجام برنامه‌ها و تمرينات ويژه بدنسازي صورت گرفت.

از سوي ديگر بر اساس برنامه‌ريزي صورت گرفته توسط کادر فني تيم فوتبال صباي قم، اين تيم در سرعين اردبيل يک بازي تدارکاتي نيز برگزار کرد تا بازيکنان اين تيم از نظر شرايط مسابقه نيز محک بخورند و به خوبي آماده فصل جديد ليگ برتر شوند.

صباي قم در مسابقه دوستانه خود در اردوي تدارکاتي اردبيل برابر تيم فوتبال نفت تهران يکي از 18 تيم حاضر در مسابقات دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال باشگاه ‌هاي کشور جام خليج فارس به ميدان رفت که برتري در اين ديدار از آن نفتي‌ها بود.

نکته جالب در اين مسابقه تدارکاتي اين بود که با صلاحديد گل محمدي سرمربي تيم فوتبال صباي قم، تعدادي از بازيکنان رده سني اميد و چند بازيکن جديد که براي تست در اردوي اين تيم قرار داشتند، در ترکيب قرار گرفتند و بدين ترتيب تنها بازي تدارکاتي صبا به انجام رسيد.

در بين بازيکناني که در مسابقه دوستانه با تيم نفت تهران با پيراهن تيم فوتبال صباي قم به ميدان رفتند، شش بازيکن جديد جذب شده از تيم‌هاي حاضر در مسابقات ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي کشور و همچنين دو بازيکني که از سهميه ليگ برتر به صبا پيوسته‌اند، در ترکيب صباي قم قرار داشتند.

در اردوي تدارکاتي و آماده سازي تيم فوتبال صباي قم در شهر اردبيل، تمام بازيکنان قديم و جديد اين تيم حضور داشتند در حالي که از بين بازيکنان جديد چهار نفر به صورت رسمي با حضور در هيئت فوتبال استان قم با اين تيم قرارداد امضا کرده‌اند.

اردوي آماده‌سازي تيم فوتبال صباي قم در شهر اردبيل در حالي به پايان رسيد که با تصميم کادر فني، بازيکنان صباي قم مدت کوتاهي استراحت مي‌کنند و بار ديگر با حضور در مجموعه ورزشي شهيد قيانوري، دور جديد تمرينات آماده‌سازي تيم را از سر مي‌گيرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها