کد خبر: ۶۲۵۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۱ تير ۱۳۹۱
العالم، تعدادي از شهروندان بحريني سه شنبه شب در منطقه "ستره" به دليل استفاده نيروهاي امنيتي از گلوله هاي ساچمه اي عمدتا از ناحيه سر، سينه و چشم آسيب ديدند.
نيروهاي امنيتي همچنين در چارچوب سياست مجازات گروهي تظاهركنندگان بحريني كه تنها جرمشان پافشاري براي احقاق حق است، خودروهاي شهروندان را تخريب كردند.
همچنين اين نيروها شامگاه دوشنبه تعدادي از شهروندان از جمله يك فرد مسن را در مناطق جدحفض و بني جمره پس از ضرب و شتم وحشيانه بازداشت كردند.
نيروهاي امنيتي آل خليفه در مناطق جدعلي و مالكيه از گلوله ساچمه اي عليه تظاهركنندگان بي دفاع استفاده كردند كه به زخمي شدن شماري از آنان انجاميد.
اين نيروها در ادامه رفتار وحشيانه خود با مردم بحرين، چند باب منزل مسكوني را مورد حمله قرار داده و به تخريب اثاثيه داخل آن پرداختند.
اين نيروها همچنين عليه مردم غيرمسلح از انواع گاز سمي استفاده كردند كه در نتيجه ابري از اين نوع گاز سمي آسمان مناطق شهركان و بني جمره را فراگرفت.
 از سوي ديگر خانواده زهرا سلمان الشيخ علي دانشجوي 21 ساله بحريني كه از روز جمعه به خاطر شركت در تجمع مسالمت آميز بازداشت شده از برخورد بد نيروهاي امنيتي با وي در هنگام بازداشت به شدت انتقاد كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها