کد خبر: ۶۲۴۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۰۱ تير ۱۳۹۱
متوهم دست چندم فتنه:
محمد نوري زاد از حاميان فتنه سبز ، در تازه ترين توهمات خود مدعي شده است كه شخص! وي توسط دستگاه هاي امنيتي در روز روشن دزديده شده و ...
"صراط" - محمد نوري زاد از حاميان فتنه سبز ، در تازه ترين توهمات خود مدعي شده است كه شخص! وي توسط دستگاه هاي امنيتي در روز روشن دزديده شده و شبانه به صورت " معجزه آسايي" آزاد شده است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط،  محمد نوری زاد از عوامل دم دستی جریان فتنه که این روزها دیگر نوشته هایش حتی در فضای مجازی ضدانقلاب هم انعکاسی پیدا نمی کند با توجه به اين كه در نامه نگاري هاي گذشته وي مشخص بود به دنبال "شهرت" است بار ديگر با ساخته هاي ذهن مخدوش خود به دنبال بازگشت به صحنه رسانه اي و سیاسی است.

نوري زاد در اين نوشته كه در وب سايت شخصي خود منتشر كرده است با اشاره به بخشی از وقایع آخرین بازداشت خود توسط ماموران امنیتی و نظامی نوشته است در روز روشن دزدیده شده و در نیمه شب به طور معجزه آسايي آزاد شده است.

وي با پروژه OLL يا همان "نامه سرگشاده به رهبر" و گزافه گويي هايش كه با شكست مواجهه شد از گذشته تا به امروز به دنبال چهره شدن است و جاهلانه به این اقداماتش ادامه می‏دهد.

گفتني است هرز نويسي هاي محمد نوري زاد ديگر در رسانه هاي ضد انقلاب هم مورد بررسي قرار نمي گيرد و حتي اخیرا رسانه های اپوزیسیون نوشته هاي وي را در برنامه هاي خود مورد تمسخر قرار مي دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها