کد خبر: ۶۲۴۱۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۰۱ تير ۱۳۹۱
يك نوجوان در فلوريداي آمريكا كه در حادثه اي اتفاقي، نيزه ماهيگيري در سرش فرو رفته و از سوي ديگر خارج شده بود با خوش شانسي تمام از چنگال مرگ گريخت.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ديلي ميل، اين نوجوان 16 ساله در جنوب فلوريدا، در حادثه اي كه از روي بدشانسي براي وي اتفاق افتاد به طور تصادفي در مسير شليك نيزه ماهيگيري قرار گرفت و نيزه از بالاي چشم راست وي وارد و تا انتهاي جمجمه وي در مسير مغز، پيش رفت.
وي بلافاصله با هواپيما به بيمارستاني در ميامي منتقل شد و پزشكان در عمل جراحي نادري كه سه ساعت به طول انجاميد، با كمك دريلي پرسرعت نيزه را از سر اين نوجوان خارج كردند.
به گفته گروه پزشكي معالج اين نوجوان، وي در زمان رسيدن به بيمارستان هوشيار بود و با گروه فوريت هاي پزشكي نيز توانست ارتباط برقرار كند و همين امر باعث شد پزشكان در شروع عمل جراحي براي نجات وي هيچ فرصتي را از دست ندهند. اتفاق معجزه آسا اين كه نيزه وارد شده، به هيچ كدام از بخش هاي اصلي و حياتي مغز آسيب وارد نكرده و اين نوجوان دوشنبه هوشياري خود را به دست آورده و برنامه توانبخشي ويژه اش نيز شروع شده است. وي توانسته است چند جمله كوتاه با كاركنان بيمارستان صحبت كند ولي چيزي از اين حادثه را به ياد نمي آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها