کد خبر: ۶۲۳۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۰۱ تير ۱۳۹۱
شبکه خبری فاکس‌نیوز در مقاله‌ای به قلم یک تحلیلگر آمریکایی می‌گوید که باراک اوباما به اشتباه به ریاست جمهوری انتخاب شده و آمریکا دچار برهه‌ای تراژیک در تاریخ خود شده است.

فارس، "مایکل گودوین"، تحلیلگر نیویورک‌پست در گزارشی که فاکس نیوز آن را منتشر کرده است، نوشت: "با دیدن رئیس‌جمهور اوباما که چون ماهی از آب گرفته شده دست و پا می‌زند و گاف می‌دهد و به ورطه ناامیدی و بی‌انصافی می‌افتد، با خود می‌اندیشم که چگونه می‌توان این رفتار دردسرساز را بعدی تاریخی بخشید؟"

وی تصریح کرده است که ما احتمالا اکنون در حال تماشای یک "تراژدی آمریکایی" هستیم که ممکن است نشان‌گر آن باشد که انتخاب اوباما به ریاست جمهوری، "اشتباه بزرگ" بود.

گودوین ادعا کرده است که حتی جمهوری‌خواهان هم چندان از میت رامنی، نامزد خود در انتخابات نوامبر خوششان نمی‌آید اما اوباما آن‌قدر ناامیدکننده است که انتخابات، به رقابتی داغ بدل گشته است. این انتخابات در واقع رفراندومی در خصوص رئیس‌جمهور فعلی خواهد بود.

این گزارش با عجیب دانستن رفتار اوباما می‌گوید مردی که روزی علیه "شکنجه زندانیان" سخن می‌گفت، اکنون به قتل مظنونین کمک می‌کند، بدون اینکه زندانی شده باشند! وی پیش از آنکه در بدهی بالا آوردن رکورد بزند، این سیاست را "غیرآمریکایی" توصیف کرده بود... کسی که پیش‌تر دانشجوی حقوق بود، اکنون در برابر دادگاه عالی گردن‌کشی می‌کند.

این تحلیلگر آمریکایی بر این باور است که این سوال که "اوباما کیست؟"، به یک سوال آزاردهنده تبدیل شده است. وی می‌گوید که اکنون اوباما با ناتوانی در برابر مشکلات اقتصادی، به شکلی خطرناک "بی‌ملاحظه" به نظر می‌رسد.

گودوین با انتقاد از کتاب اوباما تحت عنوان "رویاهایی از پدر من"، آن را غیرواقعی توصیف کرده و اوباما را به "اختراع شخصیت" به نفع خود متهم کرده است.

وی در پایان تصریح کرده که اوباما در پاسخگویی به اصلی‌ترین سوال رای‌دهندگان عاجز بوده است: "اوباما کیست؟"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها