کد خبر: ۶۲۲۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
من همین جا اعلام می کنم هر کس با شاهین قرارداد می بندد فقط با دریافت پول نقد به این تیم برود چون چک کشیدن برای آنها مثل ورق زدن دفتر مشق شب است.
سایت گل- سعید عزیزیان مربی سابق گلرهای پرسپولیس در مورد اوضاع این روزهای پرسپولیس می گوید« رویانیان تیم خوبی بسته. اینکه او توانسته مهره های مطرحی را به خدمت بگیرد یک هنر مدیریتی است حالا از این بعد استفاده از این نفرات  هم هنر می خواهد که امیدوارم کادر فنی خوبی هم بالای سر تیم قرار گیرد که بتوانند موفق شوند. سالها بود هواداران این چنین تیم پر مهره ای ندیده بودند و این می تواند به شور و هیجان لیگ هم بیافزاید»

وی در مورد مبالغ کلانی که حرف از آن در محافل فوتبالی بسیار به گوش می خورد هم اظهار داشت« اگر ادعا داریم که فوتبالمان حرفه ای است پس نباید نگران دستمزدها باشیم. آنچه این وسط نگران کننده است این است که سیستم اقتصادی در باشگاهها وجود ندارد. یکی مثل رویانیان می تواند پول بیاورد و نفر بعدی نمی تواند. این ممکن است آسیب وارد کند»

عزیزیان در مورد حرفه ای شدن باشگاهها گفت« تیم هایی که نتوانسته اند منبع درآمد داشته باشند نابود می شوند. شما به شاهین بوشهر نگاه کنید.یک فصل عجیب و غریب را سپری کرد و به لیگ یک رفت. الان دوباره در روزنامه ها می خوانیم که قرار است با 5میلیارد بودجه به لیگ یک بیایند.این وعده ها را همان آقایی می دهد که چک هایش این روزها همه برگشت خورده اند. هر کس هم نداند واقعا این ادعا را باور می کند.همین تیم چک 31میلیونی دوساله مرا نمی تواند پاس کند.»

او تصریح کرد« رفته ام جلب افراشته را گرفته ام اما او را نتوانسته ام پیدا کنم و هر بار هم رفتم مقابل مجلس نفهمیدم از کجا رفته که من او را ندیدم.من یکی از طلبکاران هستم.علی سلمانی ،مهدی کیانی ، مجید غلامی و هتل وخیلی های دیگر الان چک های شخصی او را دارند و به دادگاه برده اند. امتیاز باشگاه هم به مزایده گذاشته شده. حالا یکی نیست از آنها بپرسد شما که می گویید 5 میلیارد برای لیگ یک بودجه دارید چرا طلبکاران پشت درب اتاقتان صف کشیده اند؟ مگر می شود آدم خوشش بیاید طلبکار داشته باشد. چرا آقای فرخزادی را واسطه کردید که من رضایت بدهم بعد پول را بدهید که گفتم پول را بدهید تا رضایت بدهم. گفته بودید هدایتی می خواهد پول مرا بدهد. چرا او باید بدهد؟ پس چرا نداده؟معلوم است شاهینی ها جیب خالی و پز عالی راه انداخته اند تا دوباره تعدادی بازیکن جذب کنند و باز به بدهی ها بیافزایند.با این وضعیت هیچکس به بوشهر نمی رود. من همین جا اعلام می کنم هر کس با آنها قرارداد می بندد فقط با دریافت پول نقد به این تیم برود چون چک کشیدن برای آنها مثل ورق زدن دفتر مشق شب است. کجای این فوتبال حرفه ای است؟ باشگاه بدهکار ورشکسته می تواند حرفه ای شود؟»

وی در مورد طلبش از شاهین اضافه کرد«باشگاهی با 8میلیارد بدهی چگونه می خواهد کار کند؟همین آقای افراشته که معاون اجرایی مجلس است روز اول به ما گفت من معاون مجلس هستم وچک شخصی ام برگشت نمی خورد حالا اما با رفتارهایش دارد می گوید که چک من برگشت هم بخورد کاری نمی توانید بکنید.این آیا سوء استفاده از مسند دولتی نیست؟ من به سیستم قضایی کشور اطمینان کامل دارم و امیدوارم افراد نخواهند برای خودشان مصونیت قضایی ایجاد کنند»

او در پایان اظهار داشت« ساختار باشگاهی ما معیوب است و فدراسیون باید یک بار برای همیشه مقابل تیم های بدهکار بایستد. مثل فیفا کسر امتیاز کند تا آرای کمیته انضباطی دارای اعتبار شود. با این روش و با مماشات جز نابودی فوتبال ثمری نخواهد داشت.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها