کد خبر: ۶۲۰۴۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
مشاور فراری موسوی:
یکی از مهم‌ترین نقدهایی که منتقدان درباره شورای راه سبز امید مطرح می‌کنند نامشخص بودن اعضای این شورا است که امیرارجمند همواره در این باره «معاذیر امنیتی» را پیش می‌کشد.
598 - با افزایش انتقادها نسبت به عملکرد شورای هماهنگی راه سبز امید، اردشیر امیر ارجمند که زمانی مشاور میرحسین موسوی بود و برخی از او به عنوان نفوذی وزارت اطلاعات یاد می کنند علی‌رغم اینکه از «تجدید سازمان» در شورای راه سبز امید خبر داده، اما نبود پیشنهاد و ابداع راه‌های تازه از سوی «شبکه‌ها» را در عدم استقبال از فراخوان‌های این شورا مؤثر دانسته است.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، اردشیر امیرارجمند، سخنگو و تنها عضو شورای هماهنگی راه سبز امید، در گفت‌وگو با یک سایت ملی مذهبی، گفته است که این شورا، مشغول «ارزیابی سه ساله جنبش و همچنین کارنامه» خود است.
 
این فراری حامی موسوی در تازه‌ترین اظهارات خود گفته است که تلاش می‌کند از نقدهایی که بر عملکرد این شورا در رسانه‌های خارج از کشور منتشر می‌شود بهره ببرد.
 
با این حال، امیرارجمند در بخش دیگری از این گفت‌وگو، خطاب به منتقدانش گفته است: «آنچه بسیار تعجب‌انگیز است تلاش افرادی برای بسیج حداکثری و هم زمان رسانه‌ای برای حمله به شورا و اعلام یا آرزوی نابودی یا انحلال آن است به بهانه نقد فراخوان شورا.»
 
وی در پاسخ به «دشمنان» این شورا گفته است که آن‌ها نیز «به فکر این بیفتند که به کارنامه خودشان هم نگاهی کنند و آن را نقد کنند».
 البته مشاور سابق یکی از سران فتنه از دشمنای شورای یک نفره اش نامی به میان نیاورده است .

یکی از مهم‌ترین نقدهایی که منتقدان درباره شورای راه سبز امید مطرح می‌کنند نامشخص بودن اعضای این شورا است که امیرارجمند همواره در این باره «معاذیر امنیتی» را پیش می‌کشد.
این بهانه ها سبب شد تا برخی از چهره های مطرح ضد انقلاب امیر ارجمند را نفوذی وزارت اطلاعات ایران بدانند و از تعامل با وی به شدت خود داری کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها