کد خبر: ۶۱۹۵۷
زمان انتشار: ۱۶:۳۵     ۰۴ خرداد ۱۳۹۱

بررسي عملکرد واحد ارتباط با مشتريان بانک صادرات ايران (صداي سپهر) نشان ‌مي‌دهد اين واحد در فروردين ماه سالجاري پاسخگويي 56 هزار تماس برقرار شده از سوي مشتريان بوده است.

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، تعداد تماس‌ها با مرکز صداي سپهر با شماره تلفن(09602) درسال 90، به بيش از 402 هزار تماس بالغ شد که اين ميزان نشان دهنده رشد 28 درصدي نسبت به سال قبل مي‌باشد. بر اساس اين گزارش استقبال مشتريان از خدمات اين مرکز روند رو به رشدي داشته به گونه‌اي که در فروردين ماه سالجاري تعداد تماس‌ها 11 هزار افزايش داشته که اين ميزان بيانگر 24 درصد رشد نسبت به اسفندماه سال 90 مي‌باشد و کارشناسان اين مرکز دراولين ماه از سال 91 به تعداد 56 هزار تماس و همچنين اين مرکز درخصوص خدمات تلفن بانک در همان مقطع زماني به تعداد 5 ميليون و200 هزار تماس مشتريان پاسخ داده است.

گفتني است مرکز صداي سپهر بانک صادرات ايران با هدف ارزش آفريني براي مشتريان، تکريم مقام و شان مخاطبان و پاسخگويي به سئوالات هموطنان در زمينه خدمات بانکي ايجاد شده است. هموطنان از سراسر کشور مي‌توانند ضمن تماس 09602 علاوه بر استفاده‌ از خدمات تلفنبانک، پرداخت قبوض و .... از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نيز بهره‌مند و انتقادات، سئوالات و پيشنهادهاي خود را با پاسخگويان اين مرکز در ميان بگذارند.

شايان ذکراست مرکز صداي سپهر با هدف حداکثر پاسخگويي به سئوالات مشتريان در زمينه‌ خدمات بانک صادرات ايران، تکريم، ارزش نهادن به خواسته‌هاي آنان، راهنمايي و مشاوره ايجاد شده است. خدمات اين مرکز نقش مهمي در کاهش ترافيک، آلودگي هوا و هزينه‌هاي درسطح کشور دارد.  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها