کد خبر: ۶۱۸۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مذاکرات فرسایشی در دستور کار مذاکره‌کنندگان قرار داشته باشد و نتیجه مطلوبی از آن به دست نیاید توقف مذاکرات بهتر از ادامه آن خواهد بود.

جواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس گفت: مواضع مقامات جمهوری اسلامی در روزهای اخیر بیانگر این است که ایران به مذاکرات مسکو نگاهی معمولی ندارد.

وی تصریح کرد:‌ خروجی مذاکرات مسکو تعیین‌کننده رویه جمهوری اسلامی ایران برای آینده همکاری‌ها چه در قالب مذاکرات و چه در سایر موارد خواهد بود.

جهانگیر زاده با بیان اینکه مسیر مذاکره از سوی غرب توسط مذاکره‌کنندگان آنها مشخص نمی‌شود افزود: اگر بنای کار بر این باشد که مذاکرات فرسایشی در دستور کار مذاکره‌کنندگان قرار داشته و نتیجه مطلوبی از این گفت‌وگوها به دست نیاید توقف مذاکرات بهتر از ادامه آن خواهد بود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: مذاکرات مسکو هشداری برای غرب به شمار می‌رود که اگر مذاکرات خروجی مشخصی نداشته باشد مذاکرات ادامه پیدا نخواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: ایران به هیچ عنوان بر سر حقوق هسته‌ای خود مذاکره نمی‌کند و مذاکرات باید طبق توافقات بین‌المللی پیش رود.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: اگر مذاکرات در جهت احقاق حقوق هسته‌ای ایران ادامه پیدا کند می‌توان به آینده آن امیدوار بود اما در غیر این صورت مذاکرات راه به جایی نخواهد برد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها