کد خبر: ۶۱۵۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۲۸ خرداد ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598،  علی لاریجانی در مراسمی در جمع نخبگان استان همدان که در هتل شیان تهران بیان داشت: در حال حاضر مشکلاتی وجود دارد که این مشکلات قابل رفع است؛ ولی نباید اجازه داد با برخی حاشیه‌های سیاسی مسئله اصلی مردم دیده نشود

وی افزود: مسئله گرانی نان در حال حاضر و همچنین گرانی لبنیات مشکلات روانی در جامعه ایجاد کرده که این مسائل باید به طور دقیق و جدی مورد بحث قرار بگیرد تا مسائل حل شود. چرا که مسائل اقتصادی با تصمیم‌گیری‌های آنی قابل حل نیست.

پس از انتشار این خبر سایت خبرانلاین در گفتگو با دبیر انجمن روان پزشکان نوشت: مشکلات روان پزشکی در جامعه شبیه یک کوه یخ است که تنها نوکش آن پیداست و چون مردم از انگ خوردن می ترسند به پزشک مراجعه نمی کنند.بنابراین این آمار وزارت بهداشت خوشبینانه است.از 450 میلیون بیمار روانی که سازمان بهداشت بین اللملی اعلام کرده یک چهارم به پزشک مراجعه می کنند. طبق آمار وزارت بهداشت نزدیک 22 تا 25 درصد افراد جامعه مبتلا به اختلالات روانی هستند یعنی از هر 4 نفر یک نفر مبتلا به اختلالات هستند، اما یک چهارم این افراد برای درمان مراجعه می کنند و از این افراد هم 10 تا 15 درصد بیماری خود را پی گیری می کنند، در حالیکه بیماری های روانی قابل درمان و حتی پیشگیری هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
احتمالا نويسنده خبر آنلاين هم جزء آن 22% تا 25% مي باشد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها