کد خبر: ۶۱۳۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
از ميانه‌هاي فصل گذشته بارها اعلام شده بود اگر شرايط مالي ملوان در فصل آينده مناسب باشد پژمان نوري، زارع و سيدجلال حسيني به انزلي بازخواهند گشت

سايت گل- در حالي كه برخي رسانه‌ها از پرسپوليسي شدن پژمان نوري خبر داده‌اند، سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: پژمان نوری و مازیار زارع در صورت عقد قرارداد نهایی هدایتی با نیروی دریایی به ملوان برمی‌گردند. اين در حالي است كه بر سر ماندن يا رفتن مازيار زارع از پرسپوليس هم هنوز حرف و حديث زياد است.

به گزارش گل به نقل از فارس، فرهاد پورغلامی در مورد حضور حسین هدایتی در تمرین تیم ملوان گفت: قرار است روز آینده هدایتی جلسه‌ای با مسئولان نیروی دریایی، مسئولان شهری و استانی داشته باشد و پس از آن به ورزشگاه تختی انزلی می‌آید تا با بازیکنان و کادر فنی ملوان دیداری داشته باشد و با آنها صحبت کند. بعد از آن کار را به طور جدی برای فصل آینده آغاز می‌کنیم.

وی افزود: در صورتی که قرارداد نهایی بین حسین هدایتی و نیروی دریایی امضا شود، پژمان نوری و مازیار زارع به ملوان برمی‌گردند. من با این دو بازیکن صحبت کردم و آنها موافقت‌شان را برای بازگشت به ملوان اعلام کردند.

گفتني است از ميانه‌هاي فصل گذشته بارها اعلام شده بود اگر شرايط مالي ملوان در فصل آينده مناسب باشد پژمان نوري، زارع و سيدجلال حسيني به انزلي بازخواهند گشت. از اين جمع تا اين لحظه جلال حسيني با پرسپوليس قرارداد بسته اما حضور حسين هدايتي كه به عابربانك فوتبال ايران معروف است مي‌تواند دو نفر ديگر را به ملوان نزديك كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها