کد خبر: ۶۱۱۴۴
زمان انتشار: ۰۱:۵۱     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
به نظر شما منظور كريمي از ملي‌پوشي كه وضعيت باشگاهي نامشخصي دارد كيست؟

سايت گل- علي كريمي در مصاحبه‌اي كه صبح امروز از برنامه ورزش و مردم پخش شد حرف‌هايي زد كه نشان مي‌دهد او هنوز روي حمايت از مازيار زارع پافشاري مي‌كند.

كاپيتان فصل گذشته پرسپوليس كه اين روزها گمانه‌زني درباره ماندن يا رفتنش بر سر زبان‌هاست در هيچ يك از مصاحبه‌هايش علنا اسم مازيار زارع را نبرده اما تقريبا همه مي‌دانند مشكل اصلي او با مسئولان پرسپوليس بر سر مازيار زارع است كه كريمي خيلي دوست دارد جلوي رفتن او را از پرسپوليس بگيرد. كريمي در مصاحبه معروفش در پايان بازي با قطر هرگز كتمان نكرد كه در مورد بازيكنان فصل آينده توصيه‌هايي به مسئولان باشگاه كرده است.

اين هافبك ناراضي در مصاحبه امروزش جملاتي گفت با اين مضمون: «بعضي از بازيكنان با وجود اين‌كه عضو تيم‌ملي هستند هنوز وضعيت باشگاهي‌شان مشخص نيست. آن وقت بعضي‌ها كه در تيم ملي حضور ندارند قراردادهاي ميلياردي بسته‌اند.» به نظر شما منظور كريمي از ملي‌پوشي كه وضعيت باشگاهي نامشخصي دارد كيست؟

ديگر جاي هيچ شك و ترديدي نيست كه در اختلافات كريمي با پرسپوليس، موضوع مازيار زارع جايگاه مهمي دارد. زارع كه يك فصل نااميدكننده را در پرسپوليس پشت سر گذاشته و تقريبا هيچ كس نمي‌تواند از عملكردش در فصل گذشته دفاع كند، حالا به نوع ديگري دارد تاثيرش را بر حواشي پيرامون باشگاه پرسپوليس هم نشان مي‌دهد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها