کد خبر: ۶۱۱۳۸
زمان انتشار: ۰۱:۵۱     ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بار دیگر تاکید کرد برای جذب بازیکن منتظر است تا برخی باشگاه‌ها تیم خود را ببندند.

محمد حسین جعفری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اینکه گفته می شود این باشگاه با سیدصالحی قرارداد امضا کرده گفت: هنوز مذاکرات ما با سید صالحی قطعی نشده است. اگر باشگاه های پولدار اجازه دهند و دست از سر بازیکنان بر دارند ما هم می توانیم قرارداد امضا کنیم. کمیته فنی باشگاه 7،8 بازیکن را مدنظر دارد اما منتظر هستیم دو سه تیم نفر هفتم خود را هم جذب کنند، سپس به دنبال بازیکنان خود برویم.

وی افزود: می خواهیم تیمی داشته باشیم که وقتی وارد میدان می شود لرزه بر اندام حریفان میلیاردی بیندازد. سال قبل هم گفتم برای فصل جدید به دنبال بازیکنان خوب و با غیرت هستیم که جان خود را برای تراکتورسازی بگذارند. این یک رویکرد است. تبریز و هوادارانش کسانی را می خواهند که از جان مایه بگذارند.

جعفری در خصوص طلب بازیکنانی که از این تیم جدا شده اند و در مصاحبه های مختلف این مسئله را اعلام کرده اند، گفت: اگر این بازیکنان با مصاحبه به پول خود می رسند هر روز مصاحبه کنند. به آنها گفته ام اولویت پول دادن به کسانی است که با تیم تمدید کرده اند و بقیه هم وقتی پول برسد پرداخت می کنیم. من یک تومان از هیچ بازیکنی نمی خورم و پول همه پرداخت می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها