کد خبر: ۶۱۰۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
آندو به نزديكانش گفته كه حضور در ليگ قطر يا امارات بهترين فرصت براي او است تا شرايط مالي‌اش را در يكي، دو سال آينده بهبود ببخشد
سايت گل - آندرانيك تيموريان هافبك ملي‌پوش استقلال با 2 پيشنهاد جالب توجه از ليگ قطر و امارات مواجه شده و احتمال اينكه استقلال را ترك كند بسيار زياد است.
به گزارش سايت گل، هر چند علي فتح‌الله‌زاده گفته كه آندو در استقلال مي‌ماند ولي اين بازيكن هيچ قولي به مسوولان اين باشگاه نداده است. آندو به نزديكانش گفته كه حضور در ليگ قطر يا امارات بهترين فرصت براي او است تا شرايط مالي‌اش را در يكي، دو سال آينده بهبود ببخشد به همين دليل احتمال دارد دوباره لژيونر شود. از طرفي امير قلعه‌نويي‌ هم به خوبي مي‌داند كه ماندن آندو قطعي نيست.
سرمربي استقلال معمولا در هر تيمي كه باشد، حساسيت خاصي روي بازيكن گرفتن در خط مياني دارد به همين دليل امير به فكر پيدا كردن يك جانشين براي تيموريان است و روي گزينه‌هاي داخلي و خارجي نظر دارد. البته ماندن كيانوش رحمتي در استقلال تقريبا قطعي به نظر مي‌رسد ولي قلعه‌نويي‌ به دنبال يك هافبك تخريبي ديگر است. با اين حال بايد منتظر ماند و ديد كه داستان ماندن يا جدايي آندو به كجا خواهد رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها