کد خبر: ۶۰۷۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱

حجت الاسلام روانبخش در واکنش به اظهارات اخیر شریف‌زاده گفت: مشایی فکر می‌کند "ویتگنشتاین" است. می‌خواهد دیگران را برای دفاع از تفکرش جلو بفرستد و خود در حاشیه امن بماند؛ اگر تفکری دارد حاضرم با وی مناظره کنم.

 حجت الاسلام قاسم روانبخش عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‌‌وگو با  فارس، با اشاره به اظهارات شریف زاده در حمایت از مشایی و جریان انحرافی، گفت: آقای شریف زاده در مصاحبه تفصیلی‌اش با یک روزنامه اصلاح طلب، به حمایت شدید از جریان انحرافی پرداخته، و مخالفان این جریان را به مناظره دعوت کرده است که در حالی چنین درخواستی مرسوم نیست.
 
وی با بیان اینکه متعارف است اگر صاحب فکری در قید حیات باشد در اولویت مناظره و مباحثه با مخالفانش باشد، گفت: شریف زاده از تفکر مشایی حمایت می‌کند و در دفاع از مشایی، مخالفان جریان انحرافی را دعوت به مناظره می‌کند درحالی که شخص مشایی در قید حیات است و اگر صاحب فکر است، پس می‌تواند از تفکر خود در مناظره دفاع کند.
 
روانبخش گفت: بنده رسماً از آقای مشایی برای مناظره در هر محیطی که ایشان تمایل داشته باشد، دعوت می‌کنم و از شریف‌زاده می‌خواهم به جای دعوت از دیگران برای مناظره، مشایی را راضی به مناظره با مخالفان جریان انحرافی کند.
 
وی با بیان اینکه مشایی هیچگاه حاضر به مناظره با آقای  نبویان نشده بود، تصریح کرد: مشایی برای مناظره با رسایی در برنامه زنده تلوزیونی دعوت شد؛ اما جوانفکر را برای مناظره فرستاد تا به اصطلاح از تفکر او دفاع کند.
 
روانبخش ادامه داد: فکر می‌کنم مشایی توهم نظریه‌پردازی دارد و فکر می‌کند که همانند اندیشمندی همچون "لودویگ یوزف یوهان ویتگنشتاین" و یا نظریه پردازی چون "مارکس" است که می‌خواهد دیگران را برای دفاع از تفکرش جلو بفرستد و خود در حاشیه امن بماند.
 
وی گفت: مشایی فکر می‌کند حرف‌های که می‌زند پایه و اساس علمی دارد و برخی دیگر انتظار دارند دوطلبه بنشینند و درباره حرف‌های مشایی مناظره کنند درحالی که چنین شرایطی برای اندیشمندانی چون علامه طباطبایی، علامه جوادی آملی و علامه مصباح یزدی صادق است نه برخی که حرف می‌زنند و آنرا نظریه می‌پندارند و انتظار دارند طلبه‌ها درباره حرف‌های او به مناظره بنشیند و خودش با تمامی بی‌سوادی در حاشیه امن باشد.
 
عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان گفت: بنده به یقین می‌گویم که مشایی هیچ حرف منطقی و علمی برای گفتن ندارد و اگر غیر از این است باید خودش به میدان مناظره بیایید و در مقابل افکار عمومی از ادعاهایش دفاع کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۶ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
من که هیچ مشکلی تو مشایی نمیبینم ،حالا هر کی هر چی میخاد بگه.
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
خودشان اعلام کردند مشایی در ازمون سال 90 برای کارشناسی ارشد شرکت ن مود چطور اطرافیان ایشان را بالا میگیرند ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها