کد خبر: ۶۰۶۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
این بحث که مربی ترک از برخی مسایل پیرامون باشگاه پرسپولیس دلخور شده، موضوعی غیر قابل کتمان است اما با این حال وی می خواهد بیاید و با سردار سنگ هایش را وابکند و ...
به گزارش جهان، داستان تیم فوتبال پرسپولیس در نوع خودش جالب بوده زیرا این تیم در حالیکه نام مربی آینده اش در محاق است پیشتاز فصل نقل و انتقالات لقب گرفته و ...

مصطفی دنیزلی در حالی سکوت اختیار کرده که مسوولان پرسپولیس بارها گفته اند او بر می گردد و کارش را دنبال می کند اما امروز و فردا کردن های آنان شایعاتی چون مذاکره با علی دایی و دو مربی خارجی مطرح را قوت بخشیده است و خیلی ها بلاتکلیفی این روزهای دایی را با موضوع آمدن و نیامدن مصطفی دنیزلی مرتبط می دانند.

گرچه طرفداران پرسپولیس به خریدهای پر سروصدای سردار رویانیان دلخوش شده اند، اما ته دل شان نگران نیمکتی هستند که هنوز مرد اول خود را نمی شناسد.

در همین حال یک منبع آگاه و نزدیک به مربی ترک از آمدن دنیزلی به ایران ظرف دو، سه روز آینده خبر داد و گفت:« این مربی از یکسری مسایل و برخی افرادی که اطراف تیم پرسپولیس هستند به شدت دلخور است و معتقد است که این افراد بار اضافی تیم هستند لذا اگر قرار است دنیزلی بتواند کار ش را به نحو احسن انجام دهد باید یکسری مسایل حل و فصل شود.»

این فرد در ادامه گفت:« بر خلاف برخی شایعات اخیر، تمام بازیکنان جذب شده نفرات مورد نظر دنیزلی هستند و سردار با هماهنگی وی وارد بازار خرید شده است.»

وی در انتها گفت:« در اینکه دنیزلی به ایران می آید جای شکی وجود ندارد اما این مربی قبل از استارت دور جدید تمرینات، در جلسه ای با مدیرعامل باشگاه گلایه های خود را مطرح خواهد کرد و پس از تصفیه حساب با آنهایی که معتقد است در اطراف تیم فقط می چرخند و به زعم او تنها فکر قهوه خوردن هستند ، هدایت پرسپولیس را عهده دار می شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها