کد خبر: ۶۰۴۹۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
هفته سوم از مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا بعدازظهر امروز سه شنبه با تساوی دو تیم استرالیا و ژاپن آغاز شد.
مهر، هفته سوم از مرحله چهارم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا از ساعت 14:30 امروز سه شنبه با دیدار تیم‌های استرالیا و ژاپن از گروه B رقابت‌ها آغاز شد. این دیدار که با قضاوت "خلیل الغمدی" عربستانی در ورزشگاه سانکورپ شهر بریزبین استرالیا برگزار شد در پایان به نتیجه تساوی یک بریک انجامید و دو تیم مدعی گروه B به تقسیم امتیاز رضایت دادند.

در این مسابقه ابتدا تیم ژاپن با گلزنی "یوزو کوریهارا" در دقیقه 65 از میزبان خود پیش افتاد اما "لوک ویلکشیر" در دقیقه 70 کار را به تساوی کشاند. این نتیجه درحالی رقم خورد که "مارک میلیگان" از استرالیا و "یوزو کوریهارا" از ژاپن به ترتیب در دقایق 55 و 89 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند. در این بازی پربرخورد داور هفت بار از کارت‌های زرد و قرمز خود استفاده کرد.

استرالیا در هفته دوم مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا نیز مقابل عمان به نتیجه تساوی رضایت داده بود تا همچنان در حسرت پیروزی در این مسابقات بماند. دیدار دو تیم استرالیا و ژاپن تداعی کننده تقابل آنها در فینال مسابقات فوتبال جام ملت‌های 2011 آسیا بود که با برتری یک برصفر سامورایی‌ها به اتمام رسید.

با تساوی که در دیدار استرالیا - ژاپن رقم خورد، تیم ژاپن هفت امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول گروه B مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا استحکام بخشید، استرالیا نیز با 2 امتیاز به رده دوم جدول این گروه صعود کرد.

- هفته سوم از مرحله چهارم و نهایی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی 2014 در قاره آسیا امروز سه شنبه طبق برنامه زیر پیگیری می‌شود:

سه شنبه - 23/3/91
گروه A:
* کره جنوبی - لبنان، ساعت 15:30، ورزشگاه گویانگ
* ایران - قطر، ساعت 20، ورزشگاه آزادی تهران

گروه B:
* عراق - عمان، ساعت 19:15، ورزشگاه العربی دوحه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها