کد خبر: ۶۰۴۸۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۲۴ خرداد ۱۳۹۱
کمیته حمایت از حقوق زنان، اقدام به برگزاری کنفرانسی با نام " باید واکنش نشان داد" جهت دفاع از حقوق زنان و نقش مساجد در سوئد نموده است. با نگاهی بر فعالیت های چند ماهه اخیر ضدانقلاب در مقابله با مساجد سوئد می توان پی برد که حرکتی برنامه ریزی شده جهت مواجهه با فعالیت های اسلامی در مساجد سوئد از سوی جریان های معاند راه انداخته شده که هدفی جزء به تعطیلی کشاندن این مساجد را پیگیری نمی کند.
به گزارش پایگاه 598، وقایع پس از انتخابات 22 خرداد سال 1388 آزمونی بزرگ برای همگان و علی الخصوص خواص نظام بود که در این آزمون چهره واقعی بسیاری از به ظاهر همراهان انقلاب اسلامی معین گردید.

در این بین استفاده فتنه گران از نمادهای دینی و شعار های مذهبی تناقضی آشکار با اهداف آنان داشت به طوری که نمونه هایی چون حمله به عزاداران حسینی و به آتش کشیدن مسجد اعتقاد واقعی فتنه گران را برملا نمود.


شیرین عبادی به عنوان یکی از فعالین اپوزیسیون های خارج نشین که با نام کمیته حمایت از حقوق بشر، ید طولایی در طرفداری از منافقین، بهائیان، اسرائیل و ... دارد و در آخرین اخبار منتشر شده از وی اسنادی مبنی بر همنوایی او با شاهین نجفی خواننده هتاک در رسانه های درج گردیده است در موارد متعددی به مقابله با احکام الهی پرداخته است.

وی در جدید ترین شاهکارش در کمیته حمایت از حقوق زنان، اقدام به برگزاری کنفرانسی با نام " باید واکنش نشان داد" جهت دفاع از حقوق زنان و نقش مساجد در سوئد نموده است.

اما با نگاهی بر فعالیت های چند ماهه اخیر ضدانقلاب در مقابله با مساجد سوئد می توان پی برد که حرکتی برنامه ریزی شده جهت مواجهه با فعالیت های اسلامی در مساجد سوئد از سوی جریان های معاند راه انداخته شده که هدفی جزء به تعطیلی کشاندن این مساجد را پیگیری نمی کند.



همچنین چندی پیش مستندی با نام "ماموریت بررسی" در شبکه های تلویزیونی سوئد پخش شد که به بررسی پشت پرده مساجد و مشکلاتی که مساجد برای شهرواندان به وجود می آورند که این مستند به منظور تشدید فشارهای دولت سوئد و مجامع بین المللی به مساجد و منزوی کردن گردانندگان فعالیت های مذهبی تهیه شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها