کد خبر: ۶۰۴۲۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
حضرت آیت‌الله سبحانی با بیان این‌که اخیرا کارهایی در عربستان انجام می‌شود که صحیح نیست، نسبت به انتشار کتابی با عنوان «جوانانی که از تشیع به تسنن برگشته‌اند» منتسب به وی در این کشور اعتراض کرد.
به گزارش 598 به نقل از رسا، حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، پیش از ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام سیداحمد موسوی، رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به برخورد نامناسب عربستانی‌ها با حجاج ایرانی، خواستار استحکام روابط سازمان حج جمهوری اسلامی ایران با عربستان شد.

پیام آیت الله سبحانی به وزیر حج عربستان

وی توصیه کرد: به وزیر حج عربستان بگویید که حجاج ایرانی در حقیقت مهمان‌های خدا هستند و ارتباط شما باید با «ضیوف الله» که از کشورهای مختلف به مکه می‌آیند یکسان باشد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: توضیح دهید که زائران ایرانی به عنوان ضیوف الرحمن به آنجا آمده‌اند و کاری به مسائل سیاسی ندارند، به آنان اهانت نکنید که این اهانت کردن به نفع شما نیست.

وی با بیان این‌که زائران ایرانی وقتی برخورد نامناسب مأموران عربستانی را می‌بینند با عقده برمی‌گردند و مبلغی علیه آنان می‌شوند، اظهار داشت: وزیر حج عربستان را نسبت به این مسائل آگاه کنید و بفرمایید اگر شما دوست می‌خواهید کاری کنید که این زائران نسبت به شما مثل دوست برگردند.

وی با بیان این‌که اخیرا کارهایی در عربستان انجام می‌شود که صحیح نیست، نسبت به انتشار کتابی با عنوان «جوانانی که از تشیع به تسنن برگشته‌اند» منتسب به وی در این کشور اعتراض کرد و گفت: اخیرا به نام آیت‌الله عسگری هم کتاب نوشته‌اند که این مسائل باید برای وزیر حج عربستان نقل شود و گفته شود که ما غیر از زیارت، هیچ کار دیگری نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها