کد خبر: ۶۰۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۲۹ مهر ۱۳۸۹
پاسخی به ادعاهای فرزند منتظری:
این دفاعیات در سطح اولی و به شکل متقن و سنجیده وظیفه ی آنهاست که حقوق بگیر این مجموعه اند و از قبل نام امام نان میخورند ، اما متاسفانه شاهدیم که دفاع نا آگاهانه این مدعیان فقط اذهان را دچار تشویش می کند.

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


وَمَا قَدَرُواْ اللّهَ حَقَّ قَدْرِهِ إِذْ قَالُواْ مَا أَنزَلَ اللّهُ عَلَى بَشَرٍ مِّن شَيْءٍ قُلْ مَنْ أَنزَلَ الْكِتَابَ الَّذِي جَاء بِهِ مُوسَى نُورًا وَهُدًى لِّلنَّاسِ تَجْعَلُونَهُ قَرَاطِيسَ تُبْدُونَهَا وَتُخْفُونَ كَثِيرًا وَعُلِّمْتُم مَّا لَمْ تَعْلَمُواْ أَنتُمْ وَلاَ آبَاؤُكُمْ قُلِ اللّهُ ثُمَّ ذَرْهُمْ فِي خَوْضِهِمْ يَلْعَبُونَ (91 انعام)

با توجه به پاسخ فرزند مرحوم منتظری به اظهارات قایم مقام جنجالی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی ( رحمةالله ) مورخ 26مهر 89 ، لازم دیدم چند نکته را جهت یادآوری به بیت آن مرحوم و همه ی فراموشکارانی که دچار آلزایمر سیاسی شده اند بیان کنم.

1- اول اینکه استناد به " کتاب خاطرات " که مورد قبول طرفین نیست چندان عاقلانه به نظر نمی رسد چه اینکه در همین کتاب خاطرات به شکلی آن مرحوم تسویه حساب هایی هم با نظام انجام دادند .

2- ایشان به تایید تطابق دستخط نامه ی 6 فروردین با دستخط مرحوم سید احمد خمینی اشاره کردند که باید پرسید این کارشناسی از سوی کدام کارشناسان صورت گرفته ؟ و البته امیدواریم که کارشناسان بررسی دستخط که ایشان بدان اشاره کردند احیانا از همان جاعلان نامه ی جعلی رییس قوه ی قضا به رهبری نباشند ، که زمانی در بیت مرحوم منتظری حضور داشتند و هماکنون خود را از شاگردان و سینه چاکان ایشان می دانند.

3-  در بخشی از نامه به این مطلب اشاره کردند که : علاوه بر این مطالب و ادبیات نامه 6/1/68 به گونه‌ای است که دوستداران واقعی امام خمینی نمی‌توانند صدور آن را به ایشان نسبت دهند و آن را جفای بزرگی به آن مرحوم می‌دانند.

اول . باید پرسید منظور ایشان از دوستداران واقعی امام چه کسانی هستند ؟

دوم . این ادبیات مذکور از امام – برای کسانی که اندک آشنایی با امام دارند - چندان غریب نیست. حضرت امام خمینی همواره در کنار جاذبه ی بزرگواری و محبتشان ، دافعه ی بزرگی هم داشتند و آن هم این بود که درمورد مسایلی که به اسلام و نظام اسلامی ضربه می زد ، لحظه ای اغماض نمی کردند. اتفاقا این نوع برخورد امام با کسی که به مدد جایگاه قانونی خود ( قایم مقام رهبری ) آب به آسیاب دشمن می ریخت ، نه تنها عجیب نیست بلکه کاملا مورد انتظار و عادی ست.

سوم . در ضمن اگر آن نامه ادبیاتش با ادبیات معمول امام فرق دارد ، نامه ی مرحوم منتظری با رفتار عملی شان در نتاقض است که بارز ترین شاهد مثال ، ماجرای ایشان و منافقین است.

چهارم. جفا را از قول همان مرحوم بشنویم

صحيفه امام ج‏19 نامه به آقاى سيد احمد خمينى(اهداى كتاب آداب الصلاة) صفحه : 119

پسرم! خود را مهيا كن كه پس از من بر تو جفاها رود و نگرانى‏ها كه از من دارند به حساب تو گذارند.....
و چه خوب این پیر روشن ضمیر اشاره به این روزها داشتند و از تحرکات دشمنان و حسودان آگاه بودند.

4-از خطوط ابتدایی بند دوم بخش دوم نامه این مسایل به ذهن متبادر می شود :

اول . ایشان به این که نامه ی اول وجود دارد اعتراف کردند و دریافت آن نامه به همان شکلی که امروز هست ، تایید کردند. پس نامه ی 6فروردین وجود دارد ، با همین متن و مرحوم منتظری هم این نامه را از سوی امام دریافت کردند. پس اصل نامه را خودشان هم قبول دارند.

دوم. بهترین راه محو یک متن ، پررنگ کردن حاشیه های آن است. چانه زدن بر سر دستخط و نتیجه گیری از آن چندان پایه های محکمی ندارد . زیرا به فرض تشخیص ایشان و کارشناسان مجهولشان ، اگر هم نامه واقعا با دستان سید احمد خمینی نوشته نشده ، این دلیل که برایش سر و صدا راه انداخته اند منافاتی با این مطلب ندارد که این نوشته به دستور و قول امام باشد و نگارش احمد آقا . و یقینا وقتی امام تایید ارسال نامه شان را ار آقای منتظری دریافت می کنند ، از نامه ی 6 فروردین مطلع بودند ، پس اگر نگارنده بدور از امانتداری کلمه ای به غیر از خواست امام می نوشت ، یقینا امام سکوت نمی کردند.

سوم . در صورت صحت این ادعای ایشان باز هم تمام این حرفها و استدلالات نابجا نمی تواند زاویه گرفتن فاحش مرحوم منتظری را از ولی فقیه و استاد خود انکار کند.

-5  گفتند:  آیا می‌شود ظرف 48 ساعت فقیهی را از قعر جهنم برداشت ودر جایی گذاشت که نظام و حوزه از نظرات او استفاده کنند؟

باید گفت: چرا نشود ؟ شاهد من  کربلاست که  مصداق بارز جابجایی جایگاههاست آنهم نه 48 ساعت ، بیکه در ساعتی و حتی  کوتاهتر از آن .

می شود ساعتی بهشتی بود و ساعتی بعد در قعر جهنم سوخت. در نینوا  خط تعیین بهشتی و جهنمی شدن در ولایت پذیری مأمومین به امام حاضر بود . حال مخالفت و در جاهایی مقابله  با نظرات امام و قانون نظام اسلامی ( که علیه منافع و مطامع شخصی مرحوم منتظری بود ) مصداقش براساس گفته های خود مرحوم منتظری  چه جایگاهی دارد  ؟  آدمها در ظرف یک روز یا ساعتی بهشت خود را با جهنم عوض می کنند و همچنین عکس آن .حال آنکه همانطور که خواهم گفت – که مردم هم می دانند -  امام  ( رحمةالله )   در این رابطه نیز بنا به اصرار اطرافیان حاضر به نگارش نامه ی نرمتر برای پخش در سطح عموم  شدند.

-6 ذکر کردند که: و چرا در صحیفه نور نامه 8/1/68 چاپ شده است ولی از نامه 6/1/68 خبری نیست؟

 این هم واضح است ، همانطور که قبلا هم ذکر شده بود ، قرار بود همین نامه ی 6 فروردین در رسانه ها پخش شود ، که با وساطت تنی چند از مسؤلین و خود شخص احمد آقا ، امام ( رحمةالله ) راضی شدند نامه ای ملایم تر جهت انتشار در رسانه ها بنویسند تا مشکلی برای این مقام معزول ( مرحوم منتظری ) پیش نیاید ، و چه کسی هست که نداند ، انتشار نامه ی 6 فروردین موجبات به چه ابراز احساساتی را در سراسر کشور علیه  مرحوم منتظری منجر می شد. و حالا علیرغم اینکه  ماجرا دچار مرور زمان هم شده ، از بازخورد فعلی این نامه در سطح جامعه می شود فهمید که اگر این نامه در آن زمان منتشر می شد، خیلی چیزها فرق می کرد.

7- بنده هم با این جملات نهایی ایشان موافقم ، اگرچه سالهاست که پدر ایشان ( مرحوم منتظری ) از همین باب ( بزرگی بزرگان نباید مانع از بیان واقعیت گردد ) سالهاست که منتفع بودند و بیت ایشان هم ایضا .شاهد مثال بنده هم سکوت 20 ساله ی صدا و سیمای همین جمهوری اسلامی در مورد اتفاقات و اسناد باند مهدی هاشمی و جنایاتشان است. که اگر نبود مستند روح الله ( که توسط حزب الله لبنان) و اشاره ی شجاعانه ی آن به ماجرای عزل مرحوم منتظری ، همان چند مستند کوتاه هم در صدا و سیما به نمایش در نمی آمد.

8- با این حال ایشان میخواهند همه ی این اتفاقات مرحوم سید احمد آقا هستند ، بر فرض محال اگر این توهم ایشان صحت هم می داشت به این سؤالات چگونه پاسخ می دهند ؟

نامه نگاری های تند مرحوم منتظری به امام هم کار احمد آقا بود ؟

احمد آقا در بیت مرحوم منتظری نفوذ کرده بود و به پشت گرمی آن مرحوم جنایت می کرد؟

احمد آقا بی بی سی و صدای آمریکا را به حمایت از مرحوم منتظری تشویق کرد یا رفتار خود مرحوم منتظری و اطرافیان ؟

شبکه های مجاهدین خلق ( همان منافقینی که مرحوم منتظری مدعی مبارزه با آنها بود ) برای چه کسی گریبان چاک کردند ؟ سید احمد آقا یا مرحوم منتظری؟

مگر مرحوم منتظری که تا وقتی مورد تایید خبرگان رهبری بودند ، خبرگان را قبول نداشتند و بعد که باب میلشان نبود ، به منتخب دیگر همین نخبگان طعنه ها نثار نکردند و ایرادها نگرفتند ؟


جایزه ی منشور حقوق بشر کوروش را منافقین ( قاتلان شهید محمد منتظری ) به احمد آقا دادند یا مرحوم منتظری؟
یعنی رسانه ی دولتی انگلیس که بدترین زخم ها را از مرجعیت آگاه به زمان خورده ، لقب مرجعیت واقعی را به دلیل مسایل فقهی وعلمی به مرحوم منتظری داد ؟

در آخر باید پرسید چه اصراری ست که این فرزند تن پدرشان را در قبر هم ملرزانند ؟

و هزاران سؤال جدی و عمیق دیگر به خاطر پرهیز از اطاله ی کلام از آن می پرهیزم.

در اینجا باید گفت که بنده هم نقد جدی به عملکرد موسسه ای که فقط نام حفظ ونشر آثار امام خمینی را بدوش می کشد دارم. زیرا این دفاعیات در سطح اولی و به شکل متقن و سنجیده وظیفه ی آنهاست که حقوق بگیر این مجموعه اند و از قبل نام امام نان میخورند ، اما متاسفانه شاهدیم که دفاع نا آگاهانه این مدعیان فقط اذهان را دچار تشویش می کند.

 در پایان باید گفت که خوشبختانه یا متاسفانه بازماندگان مرحوم منتظری و همراهانشان رسانه های فعال و سینه چاکی را برای بیان نظرات و دیدگاههای خود در خارج از کشور دارند، که اتفاقا صداهای مخالف ایشان هیچ جایی درآن رسانه های مغرض ندارد. در حالیکه از این طرف ما در رسانه های ملی خودمان هم تا کاردی به استخوان نبینیم از کسی صدایی نمی شنویم.


قَالَ لَقَدْ كُنتُمْ أَنتُمْ وَآبَاؤُكُمْ فِي ضَلَالٍ مُّبِينٍ

54 انبياء

صَدَقَ الله العَلیّ ُ العَظیم

حسین حسین زاده ی نوری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۲ - ۳۰ مهر ۱۳۸۹
۱
۰
درود بر حسین زاده و مرگ بر منافق!
میخواهد روحانی باشد یا شبه روحانی!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۶ - ۰۶ آبان ۱۳۸۹
۱
۰
بسیار مختصر و پر مطلب بود فقط اگر به محتویات نامه پسر منتظری دقیق تر پرداخته میشد بهتر بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها