کد خبر: ۶۰۲۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۰۲     ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
استادآقا:
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: بی‌بصیرتی برخی خواص در فتنه 88 موجب طولانی شدن فتنه شد و این گروه با اقدامات خود آگاهانه یا ناآگاهانه به پروژه دشمن کمک کردند.
حسین استادآقا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس گفت: انتخابات 22 خرداد 88 یک حماسه مردمی بود، پس از گذشت 30 سال از پیروزی انقلاب برخی‌ها بر آن بودند که زمانبر شدن برخی برنامه‌های انقلاب اسلامی موجب خستگی و بی‌نشاطی مردم خواهد شد که حضور 85 درصدی مردم در انتخابات نشان داد که همچنان با شور و نشاط در عرصه حضور دارند.

وی در ادامه افزود: گروهی از افراد درصدد بودند تا شیرینی این حضور گسترده را به کام مردم تلخ کنند، این افراد حضور گسترده مردم را بر نتافته و می‌خواستند تا بازی را به هم بزنند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات و انتخاب صحیح آنان و نیز عدم هیچ‌گونه نزاع و درگیری تا پیش از انتخابات بدخواهان نظام را عصبانی کرده و آنان سعی داشتند تا با ایجاد هیجان کاذب در میان مردم، آنان به خیابان‌ها بریزند که برخلاف چند روز اول که عده‌ای تحت تأثیر این هیجان کاذب قرار گرفته بودند اجتماع معترضین به حداقل ممکن کاهش یافت.

استادآقا تصریح کرد: نکته کلیدی در اینجا این است که بی‌بصیرتی خواص در جریان فتنه 88 موجب طولانی شدن فتنه شد و این گروه با اقدامات خود آگاهانه یا ناآگاهانه به پروژه دشمن کمک کرده و نخواستند تا حق و حقیقت را ببینند که این مسأله در نهایت موجب شد تا این خواص از دور خارج شده و ناکارامد شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها