کد خبر: ۶۰۱۷۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۲۲ خرداد ۱۳۹۱

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در گفتگو با «نسیم»: انتقادات مطرح شده درخصوص فضای ناهنجار پیرامون این مرکز را می‌پذیرم و با توجه به تعصب دینی‌ام قطعا آن را پیگیری می‌کنم/ اگر کافی‌شاپ‌ها شئونات اسلامی را رعایت نکنند، قراردادشان را لغو می‌کنم.

مجید سرسنگی همچنین در خصوص برخی انتقادات پیرامون فضای خانه هنرمندان به «نسیم»، گفت:

- ایرادات وارد شده را قبول دارم و با توجه به عِرق دینی که خودم دارم آن را کاملا می پذیرم.

- خودمان هم نگران فضای به وجود آمده هستیم و سعی می‌کنیم این قضیه را بیش از پیش رعایت کنیم.

- مطمئن باشید اگر فضای کافی‌شاپ‌ها به شکل نادرستی اداره شود و فضای ناصحیحی به خود بگیرد و اختلاط‌ها شکل غیرمعقولی بشود، قراردادهایشان را فسخ می‌کنیم همانطور هم که پیش از این هم یکی از کافه‌دارها را به خاطر این مسأله اخراج کردیم.

- کافی‌شاپ‌ها را به پیمانکار و بخش خصوصی داده‌ایم که اگر رعایت شئونات اسلامی را نکنند طبق بندی از قراردادمان که متوجه همین مسئله و یک طرف از سوی ماست، قرارداد را کنسل خواهیم کرد.

- با توجه به عرق و تعصب دینی خودم مطمئن باشید که بر این مسئله نظارت خواهیم داشت. تذکر داده‌ایم وهمچنان هم تذکر می‌دهیم.

- شخصا هم فضای بوجود آمده را قبول ندارم و این خطاها را تذکر خواهم داد. گرچه با وجود توافق بر سر این نقدها، اما امیدوارم رسانه‌های عملکردهای مثبت خانه هنرمندان را هم واقعا ببینند.

- البته این به فضای عمومی برمی‌گردد اما اگر انصاف داشته باشیم فضای امروز خانه هنرمندان تفاوت چندانی با دیگر بخش‌های شهری ندارد.

- متأسفانه گاه رسانه‌ها گاه تنها بخش منفی خانه هنرمندان را می‌بینند در حالی که در همین فضا نمایشگاه‌های منسوب به دفاع مقدس، محرم و جز آن را داشته‌ایم.

- اینکه فضا را کاملا منفی بدانیم و نقد منفی کنیم و بگوییم که خانواده‌های مذهبی نمی‌توانند وارد فضای خانه هنرمندان شوند، درست نیست.

- فضای فرهنگی نباید به سمت شئونات غیراسلامی برود و امیدوارم فضا به شکلی شود که همه خانواده‌ها بتوانند به این خانه رجوع کنند. گرچه انجام دادن اقداماتی برای ترسیم این امر، یک شبه انجام نمی‌شود و نیاز به زمان دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها