کد خبر: ۶۰۱۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
به گزارش پایگاه 598، ريیس جمهور با انتقاد از فضاي دروغ و تهمتي كه در جامعه رايج شده، تصريح كرد: این‌که حرفی زده شد، ملاک نیست باید بیایند اثبات کنند.

خبرگزاری ها در این خصوص نوشتند: احمدي نژاد پس از افتتاح چند پروژه عمرانی در استان كرمانشاه در مراسمی در محل نیروگاه سیكل تركیبی زاگرس، تاكيد كرد : همه ملت باید دست به دست همه بدهیم حرکت کنیم بسازیم و ایجاد کنیم ، همه ما دوره ای داریم ، 50 سال دوره ای طولانی برای ملت است ولی ازآن طرف چشم به هم بگذارید می گذرد ، باید از ثانیه ها برای کار و ساختن استفاده کنیم.

وي گفت: در کشور ما هر سال یک انتخابات است، بعضی ها منتظرند انتخاباتی باشد تا کارها را شل کنند ، پس کی کار کنیم ،‌ یک دولت چهار سال وقت دارد ،‌ تا ثانیه آخر باید مانند بازی فوتبال کار کنیم ،‌ هر ثانیه آن مهم است و نباید از زمانی صرف نظر کرد ، همه هوشیار باشیم و کار کنیم ، آنچه ما را جلو می برد و آینده ما را می سازد کار است.

وی همچنین تصريح كرد : فکر می کنند با دروغ گفتن و تهمت زدن و خراب جلوه دادن کشور، خدمت می کنند ، طوری جلوه می دهند که کشور خرابه است و این بزرگترین خیانت به کشور است و نمی دانند با این کار چه امیدهایی را نا امید می کنند. رئیس جمهور افزود : ما هم مانند همه کشورها فهرست بلندی از خوبی‌ها و ضعف ها داریم و باید ضعف‌ها را برطرف کنیم ، انگار ‌مسابقه است، یکی می گوید 20 میلیارد در بانک بردند و یکی دیگر می‌گوید 100 میلیارد تومان ،‌ آزاد است قلم برداشته شده هر کس هرچه می خواهد بگوید ومتوجه نیست که چه تصویری از ایران در دنیا مخابره می کند ، اینکه حرفی زده شد ملاک نیست باید بیایند اثبات کنند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
برادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۶
۳
درود بر دکتر احمدی نژاد
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۷ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
اللهم العن ظالمن ظلم حق محمد وال محمد ص بالاخص انحرافی
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
۱
۰
آن لیستی که از اختلاس کننده گان در جیب داشتی و با آن لیست حمایت ما مردم را جلب کردی و رییس جمهور شدی کی میخواهی منتشر کنی ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۱ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
انسان ها تا زمانی که نعمتی را دارند قدر
آن را نمی دانند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها