کد خبر: ۶۰۰۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
کرواسی با نمایشی خوب توانست ایرلند را ببرد. مانجوکیچ دو گل برای آنها زد.
سایت گل – کرواسی توانست با برد آسان سه بر یک مقابل ایرلند به صدر گروه C یورو برسد. ایرلندی‌ها معمولا به دفاع مستحکم مشهورند اما این بار دفاع آنها در پوزنان فروپاشید.

جیووانی تراپاتونی که پیرترین مربی‌ای شد که در یورو هدایت تیمی را به عهده داشته بازیکنانش را مطابق روند همیشگی انتخاب کرد و شگفتی‌ای در کار نبود. اما اسلاون بیلیچ تصمیم گرفت یوسیپ شیمونیچ باتجربه را روی نیمکت بنشاند و داریو سرنا را عقب‌تر بیاورد.

کرواسی در همان دقیقه 3 به گل رسید. سرنا تو را روی دروازه ارسال کرد و مانجوکیچ که ابتدا تعادلش را از دست داده بود توانست با ضربه سر و در حالی که مدافعان جلوی دید شی گیون را گرفته بودند گل بزند.

سپس ودران کورلوکا اشتباهی بزرگ در دقیقه 18 مرتکب شد. او ابتدا روی بازیکن ایرلند خطا کرد و آیدن مک‌گیدی ضربه ایستگاهی حاصل را روی دروازه ارسال کرد و این بار کورلوکا نتوانست جلوی شان سنت‌لجر را بگیرد و او بازی را با ضربه سر به تساوی کشاند.

کرواسی در دقیقه 43 به گل دوم رسید. ضربه لوکا مودریچ را استیون وارد با دفعی بد مقابل پای نیکیتسا یلاویچ انداخت و او اولین گل ملی خود از آگوست 2010 به این سو را زد. مدافعان ایرلندی به گمان آفساید ایستادند و دست خود را بالا بردند. پس از این گل بود که تماشاگران مواد محترقه به سمت زمین پرتاب کردند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

کرواسی در نیمه دوم هم سه دقیقه پس از آغاز مسابقه به گل رسید. پاس پریشیچ از سمت چپ با ضربه سر مانجوکیچ به گل سوم تبدیل شد. البته توپ ابتدا به تیر برخورد کرد اما سپس به سر شی گیون خورد که برای دفع توپ رفته بود و سپس وارد دروازه شد.

به این ترتیب مردان اسلاون بیلیچ برد باارزشی را کسب کردند و اکنون صدرنشین گروه C هستند و می‌توان گفت بخت صعود را هم دارند.

ایرلند در سوی دیگر کار فوق‌العاده دشواری برای صعود پیش رو دارد و باید نتایج خوبی مقابل اسپانیا و ایتالیا بگیرد که امروز نشان دادند در سطحی بسیار بالا پا به مسابقات گذاشته‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها