کد خبر: ۶۰۰۱۵
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
پس از پذیرفته شدن شرط های آقای گل فصل پیش لیگ برتر از سوی مدیران استقلال، وی بیش از پیش به این تیم نزدیک شد.

باشگاه خبرنگاران، کریم انصاری فرد که مورد نظر تیم های بزرگ استقلال، پرسپولیس و سپاهان قرار دارد، مذاکرات جدی با آبی ها انجام داده و قرار است با شرایط خاصی به عضویت استقلال درآید. این در حالی است که مسئولان تیم استقلال نیز مخالفتی با وی ندارند.
کریم انصاری فرد که با شرایط مالی قابل توجهی قصد دارد تیم فصل آینده خود را برگزیند، در خصوص مبلغ قرار داد و شرایط مالی اعلام شده با استقلالی ها به مشکلات جزیی برخورد کرده است اما شرط دیگر وی قابل توجه است و استقلالی ها باید آن را بپذیرند تا کریم انصاری فرد به عنوان مهاجم فصل آینده این تیم حضور در این تیم را بپذیرد.
مهاجم فصل پیش سایپا اعلام کرده است برای حضور در هر تیمی که او را می خواهد شرط مهمی دارد که مسئولان باید به آن توجه داشته باشند. وی گفته که قصد دارد فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال کند. بنابراین هر زمانی این پیشنهادی به وی رسید این بازیکن حق دارد که آن را مورد بررسی قرار داده و اگر وضعیت ایده آل بود، از استقلال جدا می شود.
شایان ذکر است، وضعیت مشابه انصاری فرد با شروط فرهاد مجیدی اوضاع را تحت تأثیر قرار داده و مسئولان تیم استقلال در ابتدا با این موضوع مخالفت کردند. اما انصاری فرد اعلام کرد در این صورت می تواند با آبی ها مذاکرات جدی انجام دهد زیرا قصد پیشرفت دارد و هر باشگاهی چنین شرطی را بپذیرد، با آنها قرار داد امضا می کند.
گفتنی است، مسئولان تیم استقلال علاوه بر شروط فوق از نظر مسائل مالی نیز با مشکلات جزیی روبرو شدند اما اعلام کردند آنها را حل می کنند. به نظر می رسد استقلالی ها قصد ندارند فصل نقل و انتقالات را به پرسپولیس ببازند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها