کد خبر: ۶۰۰۱۴
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
روزهای سخت علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال فرا رسیده است، مدیرعامل آبی‌های پایتخت که در بازار نقل و انتقالات از محمد رویانیان عقب مانده‌ است، برای آنکه مورد انتقاد هواداران باشگاهش قرار نگیرد با انتقاد از کارلوس کی‌روش بابت مصدومیت پژمان منتظری سعی کرد نگاه مخاطبان استقلالی‌ را به این سمت سوق دهد تا کسی متوجه عقب ماندگی استقلال در فصل نقل و انتقالات نشود، اما این تاکتیک فتح الله زاده با واکنش تند سرمربی تیم ملی فوتبال ایران رو به رو شد به گونه‌ای که گفته می‌شود کارلوس کی‌روش بابت اظهارات عجیب فتح الله زاده پاسخ تندی به وی بدهد.
به گزارش رجانیوز، پس از اظهارات تند مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تصمیم گیری سرمربی تیم ملی در به کارگیری پژمان منتظری در بازی برابر ازبکستان،کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت تا با انتشار بیانیه‌ای رسمی پاسخ اظهارات غیرمسوولانه مدیرعامل استقلال را بدهد از طرفی گفته می‌شود فدراسیون فوتبال قصد دارد با احضار فتح الله زاده به کمیته انضباطی به رفتار خاص آقای مدیرعامل رسیدگی کنند.
 
سایت فدراسیون فوتبال با اشاره به این اتفاق ، از قول کی روش پاسخی کوتاه به اظهارات مدیرعامل استقلال داد و در این خصوص اعلام کرد، ظرف روزهای آینده سرمربی تیم ملی در قالب بیانیه‌ای پاسخ اتهامات مدیرعامل استقلال را خواهد داد، در این خبر از قول کی‌روش امده است:« باتوجه به اظهارات تحریک کننده فتح الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد مصدومیت پژمان منتظری، ما معتقدیم که یک پاسخ شفاف و روشن، مورد نیاز است. این اظهارات تفرقه انگیز فقط تمرکز تیم ملی را ازبین برده و در کار آماده سازی تیم ملی برای دیدار حساس مقابل قطر در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2014 خلل ایجاد می کند. وظیفه من از دیدگاه حرفه ای خودم این است که در آینده نزدیک، پاسخی با جزییات کامل را طی یک بیانیه اعلام كنم.»
 
علی فتح الله زاده روز جمعه گذشته در بخشی از این گفت وگو اظهار داشته بود: «... آقای کی‌روش! سؤال من از شما این است: شما که چنین توصیه‌هایی می‌کنید چرا وقتی در بازی با ازبکستان منتظری در نیمه اول آسیب دید و همسترینگ او پاره شد، با روش طب سنتی روی او کار کردید و در نیمه دوم به او بازی دادید. به کادر پزشکی تیم ملی بگویید که پاسخ ما را بدهند چون آنها می‌دانند طب سوزنی در این شرایط غلط است. بهتر است کی‌روش کار خودش را انجام دهد و من هم به او احترام می‌گذارم و همانطور که دیدید تا به امروز استقلالی‌ها عصای دست او بودند ولی انتظار دارم در حد تیم ملی صحبت کند.» 
 
نزدیکان کارلوس کی‌روش مدعی‌اند سرمربی تیم ملی به شدت از نوع رفتار مدیرعامل استقلال ناراحت است و این موضوع را به صورت مستقیم به علی کفاشیان اعلام کرده است و از وی درخواست کرده برابر مقررات با علی فتح الله زاده برخورد شود، حال این که کفاشیان چه پاسخی را به سرمربی تیم ملی اعلام کرده است مشخص نیست اما قطعا پاسخ رئیس فدراسیون قانع کننده که کی روش از ادامه اعتراض منصرف شده است.
 
برخی نزدیکان فدراسیون فوتبال به خبرنگار رجانیوز اعلام کردند به احتمال بسیار زیاد پس از انتشار پاسخ رسمی کی روش به فتح الله زاده ، از طریق کمیته انضباطی مدیرعامل استقلال احضار خواهد شد تا به تخلف وی رسیدگی شود، بر اساس گفته یک مقام آگاه در فدراسیون فوتبال برگه احضار فتح الله زاده آماده ابلاغ است اما تاکنون از دفتر نبی بیرون نیامده است تا به باشگاه استقلال ابلاغ شود.
 
با احضار احتمالی فتح الله زاده به کمیته انضباطی مشکلات حاشیه‌ای تیم در روزهای حساس نقل و انتقالات بیشتر خواهد شد که این مساله برای هواداران این تیم زیاد خوشایند نیست چون استقلال این روزها بیشتر از آنکه به فکر آینده باشد به فکر رفع مشکلات حاشیه‌ای پیرامون باشگاه است اما باشگاه های پرسپولیس و سپاهان بدون دغدغه به فکر استخدام نفرات مورد نظر خود هستند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها