کد خبر: ۵۹۹۵۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبا گفت: استاندار قم از دلسوزان ورزش است اما برخی افراد به جای پرداخت طلب بازیکنان فرافکنی و شلوغ بازی می‌کنند.

عبدالله ویسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اظهاراتش علیه مسئولان باشگاه صبای قم گفت: من فقط گفتم باشگاه صبا پول بازیکنان را نداده آن هم در حالی که مبلغ قراردادشان نسبت به قرارداد برخی بازیکنان از باشگا‌ه‌های دیگر ناچیز بوده اما برخی از این حرف من سو‌ء استفاده کردند و این مسئله را به استاندار محترم قم ربط دادند. فصل گذشته بارها از استاندار محترم قم تعریف کردم و همچنان هم معتقدم او از دلسوزان ورزش است و به مسایل ورزشی اشراف کامل دارد.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان باشگاه می‌خواهند پشت سر استاندار پنهان شوند و به گونه‌ای وانمود کنند که من علیه استاندار قم حرف زده‌ام. اصلا چنین چیزی درست نیست. من همواره گفته‌ام که برخی از افراد زیرمجموعه، به استاندار محترم قم اطلاعات اشتباه در مورد تیم دادند. اگر لازم باشد خدمت استاندار محترم قم می‌رسم و در یک جلسه خصوصی مسایل را بیان می‌کنم و می‌گویم اینکه چه افرادی در باشگاه صبا کارشکنی می‌کردند و دوست نداشتند تیم ما نتیجه بگیرد اما در نهایت باشگاه صبا با عنایت خداوند و تلاش بازیکنان توانست با کمترین هزینه سهمیه آسیا را کسب کند.

ویسی با اشاره به بیانیه ورزشی نویسان استان قم علیه خودش عنوان کرد: یکی دو خبرنگار از استان قم به من تلفن کردند و گفتند که به ما گفته‌اند باید علیه تو بیانیه بنویسیم. این مسئله کار برخی افراد است که فصل گذشته نیز  برای موفقیت تیم تلاشی نکردند و کارشکنی کردند. من این مسایل را در جلسه‌ای با استاندار محترم قم بیان خواهم کرد.

سرمربی جدید پیکان در مورد اینکه برخی می‌گویند در بخشی از حرف‌هایش علیه انصاری معاون سیاسی امنیتی استان قم از اعضای هیئت مدیره هم صحبت کرده اظهار داشت: چنین چیزی نیست. انصاری انسان بسیار شریف، محترم و باهوشی است. او در زمان حضورم در صبا عضو هیئت مدیره باشگاه صبا نبود و برخی می‌خواهند او را تحریک کنند تا کم‌کاری‌های خودشان را بپوشانند. انصاری از من در جلسه‌ای که استاندار قم بود به عنوان یک آدم فنی و با اخلاق تعریف کرد و می‌داند ویسی یک شبه عوض نمی‌شود. اگر لازم باشد خدمت انصاری هم می‌رسم و مسایل را بیان می‌کنم.

ویسی تصریح کرد: برخی با شلوغ‌بازی می‌خواهند صورت مسئله را پاک کنند. به جاری فرافکنی پول طلبکاران را بدهید. مردم بسیار باهوش هستند و مسایل را به خوبی می‌فهمند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها