کد خبر: ۵۹۸۵۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۱ خرداد ۱۳۹۱
سرپرست سازمان ليگ فوتبال ايران و رئيس هيئت فوتبال مازندران امروز در گفت‌وگو با فارس بيان داشت: با تشکيل جلسه هيئت مديره فدراسيون و مديران باشگاه‌ها تلاش خواهيم کرد تا تعداد باشگاه‌هاي ليگ برتري فوتبال ايران در سال 92 را از 18 تيم به 16 تيم کاهش دهيم.

وي عنوان کرد: اگر اين طرح عملي شود به احتمال فراوان در سال جاري ليگ برتر فوتبال ايران، چهار تيم به ليگ پايين‌تر سقوط کنند.

* کاهش تيم‌هاي ليگ دسته يک فوتبال باشگاه‌هاي کشور

سرپرست سازمان ليگ فوتبال ايران و رئيس هيئت فوتبال مازندران تصريح کرد: فصل جديد ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي کشور در سال 91 از 31 خرداد با حضور 18 تيم آغاز مي‌شود.

وي همچنين از کاهش تيم‌هاي ليگ دسته يک فوتبال باشگاه‌هاي کشور خبر داد و متذکر شد: در دو يا سه سال آينده، تعداد تيم‌هاي ليگ دسته يک فوتبال کشور نيز از 28 تيم به 18 تيم خواهد رسيد.

اين مسئول بيان داشت: در صورت تصويب مسابقات ليگ دسته يک فوتبال کشور با حضور 18 تيم، اين مسابقات در يک گروه به صورت رفت و برگشت برگزار مي‌شود.

* مديران باشگاه‌ها سقف قرارداد بازيکنان و کادر فني را رعايت کنند

بهروان همچنين به مديران باشگاه‌ها و بازيکنان توصيه کرد تا سقف قرارداد بازيکنان و کادر فني را رعايت کنند تا در صورت تخلف جريمه يا محروم نشوند.

رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران در ادامه از بدهکاري باشگاه‌هاي ليگ برتري و ليگ دسته يک خبر داد و افزود: بيشتر باشگاه‌ها به فدراسيون بدهي زيادي دارند و بايد هرچه سريع‌تر بدهي خود را به فدراسيون پرداخت کنند.

وي همچنين از حضور داوران جوان در ليگ دوازدهم خبر داد و متذکر شد: درصدد هستيم تا در ليگ دوازدهم فوتبال کشور از داوران جوان استفاده کنيم و همچنين شاهد اشتباهات کمتر داوران در ليگ فوتبال کشور باشيم.

* شکايت مديران باشگاه صنعت ساري در حال بررسي است

رئيس هيئت فوتبال مازندران درباره شکايت مديران باشگاه صنعت ساري اذعان داشت: مديران باشگاه صنعت ساري در هفته آخر ليگ آزادگان درباره تباني و نتيجه بازي دو تيم سايپا شمال و مس رفسنجان کرمان به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال شکايت کردند که اين پرونده در حال بررسي و تحقيق است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها