کد خبر: ۵۹۵۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
عناصر مزدور و منافقی چون محسن سازگارا، علیرضا نوری زاده و بوق های داخلی و خارجی جریان فتنه در فضای مجازی با تبلیغات گسترده درباره تولد دوباره فتنه برنامه ریزی کرده بودند اما....
"صراط" - رسانه های نزدیک به جنش فتنه انگيز سبز، از انتشار فراخوان «شورای دو نفره راه سبز امید» خبر داده اند که خواستار برگزاری "تجمع سکوت " جریان فتنه در یکی از روزهای آتی خرداد ماه شده است .

به گزارش خبرنگار "صراط " ، در آستانه سومین سالگرد اغتشاشات جریان فتنه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 ، شورای دو نفره راه سبز امید با انتشار بیانیه ای خواستار تجمع غیر قانونی عناصر وابسته به جریان مذکور در تهران و برخی شهر های کشور شدند .

بر اساس این گزارش ، سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین ) نیز ، با انتشار بیانیه ای از همراهی عناصر وابسته به این تشکل تروریستی با جنبش موسوم به سبز خبر داد و حمایت از جریان فتنه سبز در ایران را در صدر فعالیت های خود دانست .

لازم به ذکر است از حدود يک هفته قبل شبکه هاي ضد انقلاب و خصوصاً شبکه تلویزیونی منافقین" سيماي آزادي و شبکه سلطنت طلبان کانال 1 " هواداران خود و فتنه گران را به تجمع و راهپيمايي بر ضد نظام در یکی از روزهای خردادماه فرا خوانده و از آنان درخواست نموده تا با فيلم برداري از تجمعات مستند سازي نموده و آن را به اين شبکه ها جهت پخش ارسال نمايند .

گفتنی است در حالی که طی سه سال گذشته ، عناصر مزدور و منافقی چون محسن سازگارا، علیرضا نوری زاده و بوق های داخلی و خارجی جریان فتنه در فضای مجازی با تبلیغات گسترده درباره تولد دوباره فتنه برنامه ریزی کرده بودند اما فضای عمومی شهرهای کشور هیچگاه به روزهای فتنه 88 باز نگشته و تا کنون تمامی تلاش های آنها برای احیای دوباره نیروی انسانی فتنه و همراهی مردم با جریان برانداز نا کام مانده است .
شایان توجه این که، بی توجهی و اعتراض مردم نسبت به این قبیل فراخوان ها و اقدامات ضدامنیتی به دلیل آن که نتیجه آن را جز سلب آرامش و نظم عمومی نمی دانند دلیل دیگری است برای ناکامی و سرافکندگی جریان فتنه!
باشد تا اذناب داخلی این جریان ضدانقلاب هر چه سریع تر توسط مسئولان قضایی و امنیتی به محاکم عدالت سپرده شوند و دل مردم ایران از مجازات این فتنه گرها شاد گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها