کد خبر: ۵۹۴۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
هاشم بيک زاده ، در خصوص آخرين وضعيت حضورش در تيم فوتبال استقلال و آينده اين تيم در دوازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر ضمن بيان مطلب فوق گفت: متاسفانه دو سال پيش با اينکه قهرمان شده بوديم با تلخي از استقلال جدا شدم و با نظر قلعه نويي به تيم سپاهان رفتم. بنابراين وقتي قلعه نويي به استقلال بازگشت من هم دوست داشتم برگردم در واقع اول به خاطر قلعه نويي و بعد استقلال به اين تيم بازگشتم.



وي درهمين خصوص افزود: بنابراين وقتي قلعه نويي به استقلال بازگشت من هم دوست داشتم برگردم در واقع اول من به خاطر قلعه نويي و بعد استقلال به اين تيم بازگشتم. طي اين مدت نيز هواداران استقلال مي گفتند که چرا از استقلال جدا شده ام بنابراين دوست داشتم که با حضور قلعه نويي به اين تيم بازگردم.



هافبک تيم فوتبال استقلال ضمن تشکر از رحيمي، مدير عامل باشگاه سپاهان، تصريح کرد: فکر مي کنم قلعه نويي به بازي من اعتقاد دارد بنابراين همه سعي خود را مي کنم تا با بازي در استقلال چهارمين قهرماني خود در رقابتهاي ليگ برتر و دومين قهرماني با تيم استقلال را تجربه کنم.



وي در پاسخ به اين پرسش که آيا پيش از بازگشت به استقلال قرار بود پرسپوليسي شوي، گفت: پيش از شروع ليگ يازدهم هيچ پيشنهادي از تيم پرسپوليس نداشتم اما فصل قبل از آن کاشاني، مدير عامل وقت پرسپوليس با من مذاکره کرده بود و حتي تا آستانه امضاي قرارداد با پرسپوليس نيز پيش رفتم اما در آن زمان سپاهاني ها پيشنهاد بهتري داده بودند و ترجيح دادم که به سپاهان بروم و از اين موضوع نيز خوشحالم چون يک قهرماني ديگر را نيز اين بار با سپاهان تجربه کردم.



بيک زاده با اعلام اينکه اگر استقلال به حاشيه نمي رفت، مي توانست در رقابتهاي ليگ برتر قهرمان شود، گفت: خوشحالم از اينکه فرصت کار کردن دوباره با قلعه نويي را پيدا کرده ام. در فصل پيش رو انتظارات هواداران استقلال از قلعه نويي و تيم بالا رفته است ، اعتقاد دارم که وي مي تواند بر مشکلات موجود حتي مشکلات مالي باشگاه نيز غلبه کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها