کد خبر: ۵۹۴۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
به گزارش خبرآنلاين؛ او اين حرف را مي زند و توضيح مي دهد که هنوز براي آينده اش تصميم نگرفته است. خلعتبري با رويانيان حرف زده، منکر اين موضوع نمي شود ولي تاکيد مي کند مذاکراتي نيز با باشگاه الوصل خواهد داشت. مارادونا هنوز در اين تيم است و جايي نرفته اما حتي جدايي او نيز، شايد مانع از تمديد قرارداد محمد رضا با الوصل نشود. خلعتبري مي گويد: «بگذاريد بعد از بازي قطر در اين باره بيشتر حرف مي زنيم.»

*اول از همه تبريک به خاطر برد 3 بر يک در بازي رفت فينال جام خليج مقابل المحرق بحرين.

مرسي. برد خوبي بود و ديگر قهرماني مان در اين مسابقات قطعي شده. خوشحالم در نيم فصل که با الوصل هستم، اين اتفاق افتاد و مي توانم يک جام بگيرم.

*چرا بازي نکردي؟

من خسته بودم. مارادونا گفته بود اگر عقب افتاديم در نيمه دوم از تو استفاده مي کنم که خدا را شکر اين اتفاق نيفتاد و ما توانستيم در نيمه دوم 3 گل بزنيم. اتفاقا براي من خيلي بهتر شد. خسته از ازبکستان برگشتم و بهتر بود بازي نکنم. مارادونا هم درک کرد و من را بازي نداد.

*براي بازي برگشت کنار تيم خواهي بود؟ چون بازي قطر را سه شنبه داريم.

بله، به خاطر بازي تيم ملي، من در بازي برگشت مقابل المحرق غايب هستم. نيازي هم به حضور من نيست چون تيم در بحرين المحرق را برده و دغدغه اي ندارد. من به احتمال زياد امروز به تهران برمي گردم تا در تمرينات تيم ملي حاضر باشم. طبق قانون از سه روز قبل از بازي بازيکن بايد در اردوي تيم ملي کشورش باشد. من هم امروز برمي گردم و از فردا در تمرين هاي تيم ملي حضور خواهم داشت.

*دوست نداري در جشن قهرماني الوصل باشي؟

ديگر تيم ملي واجب‌تر از الوصل است. بازي هاي سختي در پيش خواهيم داشت و بايد تا آنجا که مي توانم به تيم ملي کشورم خدمت کنم.

*مارادونا و بازيکنان الوصل بعد از گلي که به ازبکستان زدي، به تو چيزي نگفتند؟

اتفاقا همه بازيکنان به من تبريک گفتند و مارادونا هم گفت از اينکه تو گل زدي واقعا خوشحال شدم. او به من تبريک گفت و تاکيد کرد که مي داند خسته هستم، به همين دليل بهتر است فيکس نباشم. با بردي که مقابل ازبکستان داشتيم شرايط تيم ملي خيلي خوب شده. با اينکه کار سخت است ولي با اين برد و يک شروع خوب در زمين ازبکستان، توانستيم شانس خود را بيشتر کنيم. حالا با اميد بيشتري به مصاف قطر مي رويم.

*در آخرين بازي در تهران با قطر مساوي کرديم. نکند دوباره اين اتفاق بيفتد.

شرايط آن بازي فرق مي کرد. هر مسابقه اي واقعا شرايط خاص خودش را دارد و اصلا با هم قابل مقايسه نيستند. ما روز سه شنبه احتياج به پيروزي داريم اگرنه سه امتياز بازي با ازبکستان از بين مي رود و انگار ما آنجا باخته ايم. بايد با تمام وجود بازي کنيم. به اميد خدا مي خواهيم به عنوان تيم اول بالا برويم ولي راه سختي در پيش داريم. همه بچه هاي ما جزو بهترين ها هستند. اميدوارم روز سه شنبه با حمايت هواداران بتوانيم قطر را ببريم. من خودم که منتظر هستم نزديک به 100 هزار نفر به ورزشگاه بيايند.

*کمي هم درباره آينده ات حرف بزنيم. هر روز در رسانه ها اخبار مختلفي از تو شنيده مي شود. مي گويند با پرسپوليس توافق کرده اي.

من هم در رسانه ها خبرهايي درباره خودم خوانده ام. من با آقاي رويانيان حرف زدم و اين را به خود شما هم گفتم ولي هيچ قولي به ايشان ندادم. فعلا هم با الوصل قرارداد دارم و تا روز آخر کنار اين تيم هستم. بعد از بازي المحرق قراردادم تمام مي شود. مذاکراتي با الوصل داشته ام و قرار است دوباره با هم حرف بزنيم. اگر مشکلي پيش نيايد ان‌شاالله يک فصل ديگر در اين تيم خواهم ماند.

*يعني تو با پرسپوليس قرارداد داخلي نبسته اي؟

نه، من با تيمي قرارداد داخلي نبسته ام و اگر هم اين کار را انجام دهم، خيلي راحت در رسانه ها مي گويم. همانطور که گفتم صحبت شده ولي هيچ چيز قطعي نيست. وقتي صد در صد شد، مي فهميد.

*خودت دوست داري در استقلال بازي کني يا پرسپوليس؟ مي گويند آبي ها هم دنبال تو هستند.

استقلال هيچ پيشنهادي به من نداده و کسي از اين باشگاه با من حرف نزده است ولي پرسپوليس چرا.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها