کد خبر: ۵۹۴۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۲۶ مهر ۱۳۸۹
سايت شبهه نوشت: رژيم اشغالگر (اسرائيل) پس از شکست‌هاي پياپي در عرصه‌هاي نظامي، مانند جنگ 33 روزه، محاصره‌ي غزه و ... و نيز رسوايي‌هاي غير قابل انکاردر عرصه‌ي بين‌الملل، که در مجموع سبب بيداري و تنفر بيشتر اذهان عمومي جهانيان از جنايات اين رژيم گرديده است، تصميم گرفته تا پروژه‌اي چند منظوره تحت عنوان «قسم خوردن غير يهوديان و نيز مهاجرين جديد به وفاداري به خانه‌ي من، اسرائيل» را جامه‌ي عمل بپوشاند! مخاطب اين قسم بايد «دولت يهودي اسرائيل» باشد!
اولين هدف اين پروژه، برداشتن گام جديدي در جنگ نرم، جنگ رواني و تبليغاتي در اذهان عمومي، در القاي واژه‌ي «خانه‌ي من، اسرائيل» مي‌باشد تا بدينوسيله از مخالفت و نفرت جهانيان نسبت به اشغال سرزمين‌ها و خانه‌هاي فلسطينيان بکاهد.
هدف بعدي، جايگزين نمودن حربه‌ي حقوقي به جاي حربه‌ي از کار افتاده‌ي نظامي و ترور براي ايجاد رعب و وحشت و اخراج فلسطيني‌ها از سرزمين‌ها و خانه‌هايشان از يک سو و پايبند نمودن يهوديان مهاجر از سوي ديگر مي‌باشد. لذا معلوم است که اين رژيم ديگر حتي به پايبندي يهوديان مهاجر به حمايت از رژيم اشغالگر و دولت نژاد پرست اسرائيل نيز اعتمادي ندارد.
دولت رژيم اشغالگر با اجراي اين طرح در نظر دارد که از سويي از تمامي اعراب و يهوديان مهاجر و ... امضاء بگيرد که «اسرائيل خانه‌ي من است» و از سوي ديگر با عقد قرارداد از آنها تعهد به وفاداري بگيرد، تا بتواند هر کس را خواست به بهانه‌ي عدم وفاداري و نقض يک قرارداد حقوقي از سرزمين و خانه‌اش اخراج کند. بديهي است که بدينوسيله حربه‌اي نيز به دست سازمان‌هاي به اصطلاح بين‌المللي، حقوق بشري و ... که در واقع تحت سلطه‌ي صهيونيسم بين‌الملل هستند قرار مي‌گيرد تا از اقدامات اين رژيم سفاک در اخراج اهالي دفاع کنند.
اما، نکته‌ي قابل توجه اين است که اين لايحه به محض طرح در مجلس با مخالفت شديد مردم مقيم [اعم از يهودي و عرب و ...] قرار گرفت و منجر به تظاهرات چند هزار نفري در قلب تل ‌آويو و در ?ن جو خفقان پليسي و امنيتي شديد گرديد.
البته تحليل‌گران معتقدند که به طور کلي مخالفت‌هاي مردم و جمهوري اسلامي ايران با رژيم اشغالگر، به مخالفين صهيونيسم بين‌الملل در سرتاسر جهان جرأت بيان و اعتراض داده است و سفر اخير رئيس جمهوري اسلامي ايران، آقاي دکتر احمدي نژاد و سخنراني‌هاي کوبنده و تحقير اين رژيم در نزديک مرزهايش، گستره‌ي اين جرأت را به داخل سرزمين‌هاي اشغالي کشانده است.
براساس گزارش شبکه اول خبرگزاري آلمان «ARD» که خبر اين تظاهرات گسترده را در ساعت 14:30 منتشر کرد: تظاهر کنندگان يهودي و عرب شعار مي‌دادند «عرب و يهودي مخالف تشديد دشمني و نفرت هستند» و اين شعار روي پلاکاردها نيز به زبان ابري نوشته شده بود.
به گزارش اين شبکه خبري، اين لايحه هفته‌ي پيش توسط نتانياهو به مجلس پيشنهاد شده است (همزمان با آماده شدن عاشقانه مردم لبنان و نيز شور و هيجان مسلمانان منطقه براي سفر احمدي‌نژاد) و نتانياهو و آويگدور ليبرمن «Avigdor Lieberman» وزير امور خارجه و نيز احزاب دست راستي اسرائيل از مدافعين اين لايحه هستند و تظاهرات از سوي احزاب چپ و نيز سازمان‌هاي حقوق بشري سازماندهي شده بود.
معاون نخست وزير «Dan Meridor » از مخالفين اين لايحه بوده و معتقد است که لايحه زايد و مضر است، چرا که ضمن ايجاد معضلات براي يهوديان و اعراب (مقيم)، وجهه و احترام بين‌المللي اسرائيل را خدشه‌دار مي‌کند.
البته اين لايحه بايد به ظاهر در مجلس نيز به تصويب برسد که با توجه به اکثريت راست‌گراها (و البته با توجه به تصميمات لابي صهيونيسم بين‌الملل) تصويب آن بعيد به نظر نمي‌رسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها