کد خبر: ۵۹۴۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۲     ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
مهاجم جدید استقلال گفت: می‌خواهم از تیم بزرگ استقلال به تیم ملی برسم و در جام جهانی ۲۰۱۴ حضور داشته باشم.

امین منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد حضورش در استقلال گفت: به تیم بزرگی‌ آمده‌ام که از بچگی به آن علاقه داشتم. می‌خواهم توانایی‌هایم را در این تیم به نمایش بگذارم و به مسایل حاشیه‌ای توجه‌ای ندارم.

وی در مورد رقابت با آرش برهانی و میلاد میداودی گفت: فکر می‌کنم رقابت بین بازیکنان باعث پیشرفت تیم و بازیکنان خواهد شد. می‌خواهم در خط حمله استقلال بازی کنم. آن چیزی که فوتبال را زیبا و جذاب کرده، رقابت است.

بازیکن پیشین سایپا در مورد احتمال حضور کریم انصاری‌فرد در استقلال عنوان کرد: من 5 سال خوب را در کنار انصاری‌فرد در سایپا داشته‌ام و  زوج خوبی بودیم، خوشحال می‌شوم او هم به استقلال بیاید اما در نهایت خود کریم تصمیم‌گیرنده است و در حال حاضر پیشنهاد‌هایش را بررسی می‌کند.

منوچهری در مورد علاقه‌اش به قلعه‌نویی اظهار داشت: دوست داشتم با قلعه‌نویی کار کنم. او به بازی من اعتقاد دارد و فصل گذشته نیز در نیم فصل می‌خواست من را به تراکتورسازی ببرد. بازی زیر نظر مربی بزرگی مثل قلعه‌نویی آرزوی هر بازیکنی است.

وی افزود: سال اولی که به سایپا رفتم تجربه قهرمانی را به دست آوردم اما در آن قهرمانی سهم زیادی نداشتم. اکنون زمانی بود که باید به یک تیم بزرگتر می‌آمدم و استقلال بهترین انتخاب است. در سال منتهی به جام جهانی هستیم و ویترین بزرگی مثل استقلال که تمام بازی‌هایش پخش مستقیم است می‌تواند به من برای رسیدن به تیم ملی کمک کند. مطمئنم تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی می‌رود و خیلی دوست دارم همراه این تیم در جام جهانی حضور داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها