کد خبر: ۵۹۳۰۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۱     ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
هافبک ملی پوش استقلال گفت: «از قطر، امارات و ترکیه پیشنهاد دارم. در ایران فقط برای استقلال بازی می کنم»
اوج نیوز، آندرانیک تیموریان درباره تصمیم خود برای فصل آتی اظهار داشت: «در حال حاضر تصمیم نگرفته ام. از قطر، امارات و ترکیه پیشنهاداتی دارم و نمایندگان آنها با مدیر برنامه هایم مذاکره کرده اند.»
وی در پاسخ به این پرسش که گفته می شود با یک تیم قطری قرارداد بسته است عنوان کرد: «هنوز با هیچ تیمی توافق رسمی و قطعی نکرده ام و در حال بررسی هستم. باور کنید حتی اسم تیم ها را نمی دانم و مدیر برنامه هایم در حال پیگیری مسائل است.»
تیموریان درباره وضعیتش با استقلال گفت: «اگر فصل آتی فوتبالم را در خارج از ایران ادامه ندهم در داخل پیراهنی به جز استقلال نخواهم پوشید و قراردادم را تمدید می کنم.»
وی درباره احتمال حضور پرویز مظلومی در تراکتورسازی گفت: «فکر نمی کنم پرویز خان به تبریز برود. آنطور که شنیده ام، تراکتور با اولیویرا پرتغالی تمام کرده است و به همین دلیل مظلومی به تبریز نمی رود.»
هافبک تیم ملی درباره اظهارنظر علی کریمی که پس از بازی مقابل ازبکستان گفته بود به کوری چشم برخی بردیم اظهار داشت: «من روزنامه نمی خوانم و از این موضوع بی اطلاع هستم و نمی دانم منظور کریمی چه بوده است.»
تیموریان درباره بازی تیم ملی مقابل قطر گفت: «سه امتیازی که ازبکستان گرفتیم باعث شد از نظر روحی در شرایط خوبی قرار بگیریم.حالا به دنبال سه امیتاز قطر هستیم تا جایگاهمان را تثبیت کنیم. ما از قطر شناخت خوبی داریم و امیدوارم با حضور 100 هزار تماشاگر این تیم را ببریم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها