کد خبر: ۵۸۹۳
زمان انتشار: ۱۶:۰۰     ۲۴ مهر ۱۳۸۹

حجت‌الاسلام آقاتهراني با انتقاد از عدم تحرك فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: بنده به آقاي لاريجاني متذكر شدم كه گرفتاري‌ها و مشغله‌هاي فراوان رياست مجلس به شكل طبيعي به وي مجال رسيدگي بيش از اين را به مسائل فراكسيون نخواهد داد.

حجت‌الاسلام مرتضي آقاتهراني عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس و استاد اخلاق دولت در گفت‌وگو با فارس با اشاره به ظرفيت بالاي اصولگرايان در مجلس هشتم، اظهار داشت: اصولگراها بسيار بهتر و بيشتر مي‌توانند در مجلس فعاليت كنند؛ چرا كه اكثريت مجلس را تشكيل داده‌اند.

وي افزود: البته تمام اصولگرايان مانند هم نيستند و در بين افراد تفاوت‌هايي وجود دارد ولي مسئله‌اي كه مهم است اين است كه افراد اصولگرا در اصول با هم مشتركند و در اين زمينه با يكديگر اختلافي ندارند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينكه متاسفانه ظرفيت اصولگرايي مجلس در حالت خفته به سر مي‌برد، گفت: فراكسيون اصولگرايان در مجلس فعّال نيست و بنده اين مسئله را به آقاي لاريجاني هم گفته‌ و به او متذكر شدم كه گرفتاري‌ها و مشغله‌هاي فراوان رياست مجلس به شكل طبيعي به وي مجال رسيدگي بيش از اين را به مسائل فراكسيون نخواهد داد.

حجت‌الاسلام آقاتهراني افزود: لازمه اشتراك رياست فراكسيون و رياست مجلس اين است كه مسائل هر كدام را در ديگري دخالت دهيم كه اين درست نيست؛ چرا كه هر كدام اقتضائات خود را دارد.

وي بر همين اساس تاكيد كرد همانگونه كه اين مسئله را به آقاي لاريجاني هم گفته‌، معتقد است كه اين دو حوزه كاملاً از يكديگر جدا شده و هر دو در جايگاه خود با قوّت به فعاليت‌شان ادامه دهند.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس اظهار داشت: مردم فهيم ما خود بر امور نظارت دارند و لذا هر چقدر هم ما در حرف بگوئيم كه مجلس اصولگرا است، مردم قبول نمي‌كنند و به زعم بنده توقّع مقام معظم رهبري و مردم عزيز ما از اصولگرايان، فوق العاده بيش از اينهاست كه متاسفانه در خارج محقق نشده است.

حجت‌الاسلام آقاتهراني افزود: به نظر مي‌رسد اگر فراكسيون اصولگرايان در اين فرصت تازه، به فكر تحوّل جديدي در فراكسيون باشد، وضعيت اصولگرايان در مجلس بهتر از اين خواهد بود و به دنبال آن به طور طبيعي وحدت و تعامل مجلس و دولت هم بيشتر تحقق خواهد يافت.

وي در عين حال در پايان گفت‌وگوي خود با فارس در خصوص كانديداتوري در انتخابات هيئت رئيسه فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت كه قصد ندارد در اين انتخابات كه اوائل ماه آينده برگزار مي‌شود، كانديدا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها