کد خبر: ۵۸۷۶۱
زمان انتشار: ۱۷:۱۰     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱

فارس، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: بعضی از سایت‌ها مدتی است که به تناسب اعدادی مجلس نهم را نشانه رفته‌اند.

وی افزود: طرحی در چند مجلس گذشته هم وجود داشته و در بودجه امسال هم آمده تا برای دفاتر نمایندگان، مرکز پژوهش‌ها، کتابخانه و سایر موارد مبلغی در نظر گرفته شود و عددی تحت عنوان فعالیت عمرانی مجلس در بودجه اختصاص داده شد.

ندیمی گفت: مبلغی که در نظر گرفته شد، هیچ ربطی به نمایندگان ندارد ولی متأسفانه ما در سیبل نشانه‌روی بعضی مطبوعات قرار گرفته‌ایم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: باید برای دفاع از شأن مجلس زودتر کاری کرد، چراکه صلاح نیست که نمایندگان مورد هجمه قرار گیرند لذا توقع می‌رود که هیئت‌رئیسه محکم وارد شود و از نمایندگان دفاع کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر ندیمی گفت: تصمیماتی که در این زمینه اتخاذ شده، در راستای کاهش هزینه‌های مجلس بود.

وی افزود: یک دفتر در محل حوزه انتخابیه برای بررسی مسائل در نظر گرفته شده، همچنین بر اساس نظر رهبری قرار شد که نمایندگان در نقطه مرکزی شهر و نزدیک محل کار مستقر باشند تا هم منزل همکاران در محلی که جنوب شهر محسوب می‌شود، استقرار یابد و هم به مجلس نزدیک باشد.

ابوترابی‌فر، اضافه کرد: همه این مسائل از موارد ابتدایی کار مجلس است و امیدوارم که اصحاب رسانه با رعایت انصاف به گونه‌ای به این مسائل بپردازند که شأن مجلس حفظ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها