کد خبر: ۵۸۷۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
نائب رئیس اول مجلس گفت: بر اساس نظر رهبری قرار شد که نمایندگان نزدیک محل کار مستقر باشند تا هم منزل همکاران در محلی که جنوب شهر محسوب می‌شود، استقرار یابد و هم به مجلس نزدیک باشد.

فارس، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: بعضی از سایت‌ها مدتی است که به تناسب اعدادی مجلس نهم را نشانه رفته‌اند.

وی افزود: طرحی در چند مجلس گذشته هم وجود داشته و در بودجه امسال هم آمده تا برای دفاتر نمایندگان، مرکز پژوهش‌ها، کتابخانه و سایر موارد مبلغی در نظر گرفته شود و عددی تحت عنوان فعالیت عمرانی مجلس در بودجه اختصاص داده شد.

ندیمی گفت: مبلغی که در نظر گرفته شد، هیچ ربطی به نمایندگان ندارد ولی متأسفانه ما در سیبل نشانه‌روی بعضی مطبوعات قرار گرفته‌ایم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: باید برای دفاع از شأن مجلس زودتر کاری کرد، چراکه صلاح نیست که نمایندگان مورد هجمه قرار گیرند لذا توقع می‌رود که هیئت‌رئیسه محکم وارد شود و از نمایندگان دفاع کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر ندیمی گفت: تصمیماتی که در این زمینه اتخاذ شده، در راستای کاهش هزینه‌های مجلس بود.

وی افزود: یک دفتر در محل حوزه انتخابیه برای بررسی مسائل در نظر گرفته شده، همچنین بر اساس نظر رهبری قرار شد که نمایندگان در نقطه مرکزی شهر و نزدیک محل کار مستقر باشند تا هم منزل همکاران در محلی که جنوب شهر محسوب می‌شود، استقرار یابد و هم به مجلس نزدیک باشد.

ابوترابی‌فر، اضافه کرد: همه این مسائل از موارد ابتدایی کار مجلس است و امیدوارم که اصحاب رسانه با رعایت انصاف به گونه‌ای به این مسائل بپردازند که شأن مجلس حفظ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
بو دجه 700 میلیو نی برای هر نما ینده جا ی انصا ف دارد یک بنده خدا برای یک و ام 5 میلیو نی باید هفت خو ان را طی کند تا شا ید و ام به او بد هند اخه تا کی 34 سال از انقلا ب می گذرد و لی تفا و ت هر سال بیشتر و بد تر می شو د کو انصاف !!!!!
پاسخ
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۴ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۱
۰
۰
چرا پولی رو که برای رهن منزل و دفتر میگیرند در پایان دوره در صورت رای نیاوردن پس ندهند.چرا خود مجلس یا دولت کارهای قراردادی را انجام ندهد. چرا این پول باید به این راحتی بره تو جیب یک نفر.در صورتیکه ماهیانه حقوق و مزایا نیز میگیرند. این پول مال ملته به همین راحتی بذل و بخشش نکنید.فساد مالی همینطوری بوجود مییاد.هر کسی که بتونه سوئ استفاده میکنه و کار خودشو توجیه میکنه و میگه بعضی ها بخورند و چرا من نه؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها