کد خبر: ۵۸۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۲۳ مهر ۱۳۸۹
معاون دفتر ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری، از تشکیل ستاد جمع آوری و رسیدگی به نامه های مردمی سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به استان قم خبر داد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نادرالاصلی، معاون دفتر ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری عصر روز پنج شنبه در جلسه فوق العاده شورای اداری استان قم که به مناسبت سفر مقام معظم رهبری به این استان در تالار معصومیه استانداری برگزار شد، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم، از تشکیل ستاد جمع آوری و رسیدگی به نامه های مردمی در این سفر خبر داد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری توجه و عنایت ویژه ای به نامه های مردمی دارند تصریح کرد: ایشان انتظار دارند آنچه مربوط به نامه های مردمی است را به ایشان انعکاس دهیم و گزارش و نتیجه آن را خدمت شان تقدیم کنیم.

معاون دفتر ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری بیان داشت: سفر آتی مقام معظم رهبری به قم، سومین سفر ایشان به این استان است و این موضوع حساسیت و توجه حضرت آقا به قم را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه دفتر مقام معظم رهبری ملجا و ماوای مردم به شمار می آید گفت: همکاران ما با هماهنگی با مدیران و دستگاه های اجرایی قم برنامه ریزی های خود را برای دریافت نامه های مردمی آغاز کرده اند و در این راستا ستادی را تشکیل داده است.

نادرالاصلی افزود: در این راستا از چندی قبل جلسات متعددی با مدیران وزارتخانه ها انجام شده و انتظار است به نامه های مردمی توجه و عنایتی ویژه بشود.

وی ادامه داد: از اولین روز حضور مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم تا آخرین روز حضور ایشان در این شهر، نامه های مردمی جمع آوری و در اولین و کوتاه ترین زمان بررسی و به دستگاه های ذیربط برای رسیدگی و پاسخگویی ارجاع داده خواهد شد.

معاون دفتر ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید سعی کنند نامه های مردمی بدون جواب نماند بیان داشت: مدیران دستگاه ها باید برای عدم سرگردانی مردم و حل مشکلات آنها توجه لازم را داشته باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ لازم را به نامه ها ارائه کنند.

نادرالاصلی خاطرنشان کرد: دستگاه ها و سازمان هایی که نامه های مردمی به آنها ارسال می شود گزارش عملکرد خود را ارائه خواهند کرد و مقام معظم رهبری نیز انتظار دارند نتیجه عملکرد در این بخش را به ایشان انعکاس دهیم.

وی تصریح کرد: مسائل مربوط به حوزه های علمیه نیز به صورت جداگانه و ویژه بررسی خواهد شد و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

معاون دفتر ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم، از این شهر به عنوان حرم اهل بیت(ع) و شهر فقه و فقاهت یاد و تصریح کرد: قطعا سفر رهبر فرزانه انقلاب به شهر مقدس قم منشا خیر و برکات بسیاری برای این استان خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۷ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
ميخواستم نامهاي به مقام معظم رهبري بفرستم اما هيچ ادرسي ندارم لطفا من را راهنمايي كنيد با تشكر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها